Ferieplaner?

Spirevipps

Forelsket i forumet
siden vi føder midt på sommeren er det ikke så lett å planlegge ferie. Men jeg vil jo finne på noe med barna før jeg føder. Evt etterpå.

Sett på restplass til syden i mai, men usikker på om formen er bra nok til å reise da :)

Hva skal dere ??

Vi hadde egentlig tenkt oss på en weekend tur i mai, men nå har bekkenet begynt å skrante. så blir nok bare å jobbe og flytte, så får vi heller ta ferien til høsten. (førstegangs)

siden vi føder midt på sommeren er det ikke så lett å planlegge ferie. Men jeg vil jo finne på noe med barna før jeg føder. Evt etterpå.

Sett på restplass til syden i mai, men usikker på om formen er bra nok til å reise da :)

Hva skal dere ??
Vi har bestilt sydentur 7 mai til Rhodos:) stas for storebror som da er 5 år :)

Har termin 25 juni, så vi legger ingen planer som krever bestilling av noe billetter. Etter fødselen satser vi på å få tatt noen turer til attraksjoner i regionen, og et par teltturer :)

Vi skal nok bare på små turer her og der. Men til vinteren igjen tenkte vi oss på en tur til syden :) sønnen i hus har veldig lyst til å dra til dyreparken i Kristiansand, der har vi aldri vært så blir nok en tur dit i sommer :)

Besøker nok familie på hyttetur, men det blir ingen langtur på oss. Skal besøke familie på Vestlandet i mai hvis formen blir litt bedre :)

Satser på campingtur med stor mage :p får se hvordan det går og etter et par uker håper vi å reise på hyttetur med småtten til sørlandet. Er førstegangs så mulig begge deler er litt vel optimistisk.. uansett håper jeg på en god og varm sommer med masse sol så vi kan være mye ute både før og etter fødsel!

Jeg skal hjem til Sørlandet og familien, gubben må bare henge på:D Har termin 12.juli og med femte ferieuka før de tre permisjonsukene har jeg siste arbeidsdag 15.juni. Sambo får ikke ha ferie i juli så da satser vi på å være sørpå siste halvdel av juni og være hjemme igjen når det nærmer seg fødsel. Utover det planlegger vi ingenting siden han uansett skal jobbe en del, men håper at Vestlandssommeren er stabil nok til at vi kan få til en båttur og to.

Nylig kjøpt oss hus, så våren og sommeren går nok mye til ute område,Større terrasse blant annet. vi har feriested i Stavern som vi må prøve å få dratt dit også

Vi skal til Spania en tur i mai og det blir året planlagte ferie. Ellers så tar vi sommeren som den kommer :)

Her tar vi ferien som den kommer, blir nok å besøke familien på Vestlandet å ordne uteområdet rundt huset, storesøster syntes det var helt greit, å mente dette kom til å bli den beste sommeren noen gang uansett.

Back
Topp