Ferieplaner

Håp

Gift med forumet
VIP
Hva er deres feireplaner, jenter? :) vi har jo en gutt på snart 2 år, så må finne på noe som han kommer til å synes er gøy. Gidder ikke dra på sydenferie med mage og en liten gutt, så tar gjerne i mot tips :) vi tenkte dyreparken i Kristiansand, så dit blir det uansett :) men en liten tur utenom det også :)

Dyreparken er jo kjempe gøy! Vi er jo så heldige at vi bor 30 min unna,p er der mye! MEN vis du kan unngå å gå der i fellesferien så ville jeg anbefale det for alt det er verdt! For da er d stapp fullt!!!

Kan å anbefale å dra t Danmark p sove på ett av ferie senteret der nede! Ingenting er bedere enn en fin ferie i dk!!

Ja, var der i fellesferien i fjor, morsomt :p denne gangen blir det rett før fellesferien, så håper vi slipper unna det verste :)
Takk for tips, vi har tenkt på Danmark, må evt bare finne et sted der :)

Danmark er fint ja, løveparken er sikkert stas for en 2 åring! Legoland er jo også en vinner, men det tror jeg er bedre med litt større barn.

Med en 2 åring hadde nok jeg tenkt at en uke i syden hadde vært digg jeg, hehe.

Selv skal vi på hytta, og en liten uke til London. Barna må få opplevd noe for 'store barn' før babyen kommer tenker jeg. :)

Vi skal til Danmark med ei på tre, da blir det legoland. Også bor vi ved stranda, så vi håper på mye bra vær!
Jeg elsket Danmark når jeg var liten :-)

Er det noen andre plasser i Danmark det er fint å være bortsett fra legoland? Ser for meg at det ikke er så morsomt for 2åringen?! dyrepark er egentlig ikke noe alternativ, da vi skal til Kristiansand først :)

Vi skal to uker til Pegasus World i Tyrkia 9 juni,så er ikke så svimlende varmt da :)

Har ferie i juli, så syden er ikke aktuelt, blir så varmt for lille :) men mange fine tips her, takk :) kom gjerne med flere..

Astrid Lindgrens verden i Småland, Sverige?
Har ikke vært der selv, men har hørt andre som har vært der, og de bare elsket det :) Var vist helt topp for både store og små:) Jeg har veldig lyst å dra dit selv :)

Steder i dk:lalandia ferie senter,skallerup klitt,dazy rønbjerg,så kan man besøke feks:fårup,djurs,bon bon land!
Å ett fantastisk sted som er knall å gå med barn er farm fun i aalbek! Det er en liten dyrepark hvor man kan inn til de fleste av dyrene! De har alt fra hest,ku,sauer,kenguru,lama,Marvin osv... Å tror å det går Ann å leie små hytter oppe i trærene som man kan sove i! Veldig simpele hytter,men hvilken unge hadde ikke elsket det ei natt?!?!?!

Masse fine tips, tusen takk :) skal google litt rundt å se på de forskjellige.. Stod liksom fast på legoland :p

Vi skal til Paris og eurodisney! Jeg gleder meg som ett lite barn! Hihi

Vi skal to uker til Pegasus World i Tyrkia 9 juni,så er ikke så svimlende varmt da :)
Sniker litt, men måtte bare. Vi reiste til Tyrkia i fjor på den tiden og gradestokken viste opp til 53 grader. Det var SYKT varmt hver dag mens kvelden kunne være kjølige. Gled deg. Pegasos world var fantastisk( men SYKT lytt på badet)

Nå har vi bestilt Tyrkia tur i August, da vil jeg være ca.33 uker.
Spørs om jeg kommer meg så langt. Sist ble jeg innlagt i uke 32 med sengeleie.
Kort livmorhals, svangerskaps forgiftning og gutten kom en måned før tida.
Men det er jo lov å håpe på at svangerskapet går litt lettere denne gang og at vi kommer oss på tur :)

Ellers så blir det nok dyreparken igjen, i fjor lå vi i Abra Havn og det var bare så TOPP at det må vi prøve å gjenta i år.
To åringn elsker Sabeltann, sjørøvere og alt som hører med! :)

Litt små turer hit og dit. Ikke planlagt så veldig mye enda.

Back
Topp