Ferieplaner?

*lille*my*

Glad i forumet
Jippi jippi!emoticon emoticon  4 ukers ferie fra fredag av!

Hva skal dere bruke ferien deres til da??!

Vi har nylig vært en uke på Kypros, så nå skal vi kun holde oss i hjemlandet resten av sommeren... På oss blir det å besøke familie og venner. Blir en uke i Krageø, to uker i Stavanger/Ryfylke og en uke i Oslo...og kanskje en tur til Gøteborg helt på tampen.. 

Og rett etter ferien må vi ferie snuppa sin toårsdag emoticon

Hørtes ut som en herlig ferie :D

Jeg og mini reiser til Trondheim i morgen og skal være der i nesten 3 uker, skal besøke familien min :) Så reiser vi til Kirkenes i begynnelsen av august for å være med typen sin familie i to uker :)

Vi har vært i Bulgaria
Aner ikke hva vi skal resten av ferien! Sambo sin ferie er ferdig om noen dager, og jeg er tilkallingsvikar, så jeg kan velge litt selv når jeg skal jobbe, så da får vi se.
Mini skal en uke til Danmark med min mamma, så da kanskje vi finner på noe gøy.. Har litt lyst til tusenfryd, men jeg kan sikkert ikke ta noen karuseller :(

Jeg skal jobbe hele sommern, men blir helgeturer på hytta og en tur til sommerland i Bø og kanskje Tusenfryd. Vesla er ikke så stor, men stas med karusellene hun kunne ta...

Ingen store ferieplaner, men jeg skal ha 4 uker ferie i ett og det kan jeg ikke huske sist jeg hadde. Blir så deilig. Skal nok en tur til trøndelag og besøke litt slekt til sambo. Ellers blir det nok noen turer til hytta (rett utenfor Fredrikstad) Kommer nok til å bruke en del av sommeren til å komme i orden i ny leilghet også.

Vi skal på sætra og en tur til hunderfossen med ett vennepar av oss

Vi var 2 uker på Gran Canaria slutten av mai og tar en tur til legoland i løpet av sommeren, tar en tur til familie og muligens hunderfossen samt langedrag.. De to siste kommer litt ann på om vi får kennelplass.... (nå skal det sise at jeg ahr ferie hele skoleferien.... :)

Back
Topp