Ferieplaner...

GlaJenta:)

Andre møte med forumet
Noen som har tenkt å planlegge noe ferie av dere som skal ha i Juli?
Tenker litt på det selv, og det er jammen ikke lett å skulle få dratt på noe særlig med ferie uansett hvor enkel man gjør den.... [>:]

Ikke vet man nøyaktig når tid barnet kommer eller noe?
hehe.. [:D]
Må vi være hjemme hele jengen i sommer da eller??? [&:]

Det blir vel i hvertfall ikke til at man planlegger tidlig ferie neste år [;)]

Heldigvis er sambo av den typen som gjerne vil ha ferie i august. Og dersom alt går som det skal med graviditeten, så går jeg ut i permisjon i slutten av juni. Laaaang ferie med andre ord. [:D]

Vi kommer derfor sikkert til å ta en kort ferietur med alle tre ungene (sambos to fra før) kanskje til Hunderfossen eller noe i august, og så blir det nok hjemmeferie resten. Vi bor på gård, med privat strand ved elv, så ungene stortrives hjemme - heldigvis.

Ååååå, så deilig å bo på gård om sommeren! Med elv ogfor å ikke nevne privat strand, så tenker jeg at ungene liker seg ja[:D] Deilig for ungene å få bo sånn kan jeg tenke meg!
Bor selv på "landet" , men ikke gård... Er faktsik veldig glad for at jeg ikke bor i en by[;)]

Tror kanskje vi tar ferie ut på høsten eller noe... Da kan samboeren min ta sin permisjonsdel mens vi ferierer[:D]

Vi hadde i grunn planer om både tur til nord- Norge og til USA vi, men nå ser det ut som vi må forandre de planene gitt. Men det er det virkelig verdt. Får legge opp til en rolig ferie her hjemme i stedet. Vi har hytte på sørlandet, så kanskje det blir en tur dit isteden.

Men som du sier blir det lang ferie, siden vi går ut i permisjon i juni. Delig det. Men kan kanskje bli litt varmt ;)

Svanen79

Back
Topp