mammatil_to
Andre møte med forumet
Da er sommermånedene kommet i allefall men varmen er her ikke. Vi har ikke planlagt noe sydentur eller ferietur i det heletatt ennå, men sambo har hinta frampå at han kanskje kunne tenkt seg ei uke til syden i sommer (midten av juli). Jeg har tenkt litt fram å tilbake på dette, og ser både positivt og negativt på en sydentur så langt ut i svangerskapet (jeg har termin 2 oktober).
Så derfor lurer jeg litt på om det er noen her som har reist til syden i tidligere svangerskap, rundt mnd 7?
Så lurer jeg på hva planene deres er for sommeren?:)
Jeg trenger ikke noen lærepenge om at jeg kan reise til syden når som helst ellers men ikke nå osv, for jeg ser mange av ulempene, jeg lurer bare rett å slett på om det er noen av dere her som har reist tidligere, og hvilke planer dere har for sommeren :)
Så derfor lurer jeg litt på om det er noen her som har reist til syden i tidligere svangerskap, rundt mnd 7?
Så lurer jeg på hva planene deres er for sommeren?:)
Jeg trenger ikke noen lærepenge om at jeg kan reise til syden når som helst ellers men ikke nå osv, for jeg ser mange av ulempene, jeg lurer bare rett å slett på om det er noen av dere her som har reist tidligere, og hvilke planer dere har for sommeren :)