Ferieplaner i sommer?

fru2

Blir kjent med forumet
Har dere noen planer for sommerferien i år?
I år skal vi på bil ferie til Danmark, har leid oss feriehus, Gleder meg kjempe masse.
Enetse jeg er litt bekymret for er kvalmen.

Vi skal på bilferie til Frankrike. Det blir deilig. :)
Ikke kvalm enda, så det blir spennende å se om det holder. ;)

vi skal til Riga i bryllup, så skal vi en uke til Marbella. Gleder meg til ferie, og håper kvalmen har gitt seg innen den tid.

Klok av skade etter forrige svangerskap har vi valgt å ikke legge så veldig store planer. Skal en helg i dyreparken i Kristiansand og en tur til Kiel om 1 uke. Resten av ferien tar vi i august og da skal vi jobbe på hytta.

Vi skal til Hunderforssen og Lilleputthammer vi Har leid hytte sammen med søstra mi og familien i 4 dager. De bor 60 mil unna, så det skal bli kjempekoselig Ellers skal vi jobbe en del med huset og ta det litt som det kommer..

vi skal ha en uke på feriesenter i Danmark. Ellers skal vi gå endel i dyreparken og bruke tilbudene som finnes her omkring

har leid oss ferie hus i Danmark. Skal blant annet besøke legoland. Blir nok campingvogna i resten av ferien

Vi skal en tur til Sverige. ENDELIG skal jeg shoppe i Stockholm, for første gangemoticon  Også er jeg gravid... Typisk! Men samma det, jeg skal SHOPPE!!! Jeg skal i to bryllup i sommer, så trenger kjole. Dessuten kan jeg alltids kjøpe litt tilbehør, det passer jo.

Og så skal vi en tur til Bergen å besøke min søster. Og der skal jeg SHOPPE!!!

I september skal vi til syden. Da skal vi til Santorini. Da blir det late dager i sola, og spise alle måltidene på restaurant, bare bestille det jeg skal ha, og la kelnerne rydde etterpå. Deilig. Og forhåpentligvis skal jeg SHOPPEemoticon

Her blir det nok hjemmeferie med mindre vi får solgt gamlebilen - da håper jeg på USA-tur ;)

Her skal vi ikke på noe ferie. Alle penger går til bryllupet vårt ;) Gleder meg kjempe masse til å bli gift ;)

fru+2 skrev:
Har dere noen planer for sommerferien i år?
I år skal vi på bil ferie til Danmark, har leid oss feriehus, Gleder meg kjempe masse.
Enetse jeg er litt bekymret for er kvalmen.

Akkurat det samme gjorde vi forrige gang jeg gikk gravid, he he. Reiste sammen med en annen familie med barn og dro på legoland og djurs sommarland og flere andre steder. Eneste kjedelige var å holde seg unna karusellene...

I år har vi leid oss feriehus med den samme familien i spania og skal bare kose oss og slappe av ved bassenget eller på stranden!

Vi skal til sørlandet,og så blir det en kveld med sabeltann show og n dag i dyreparken:)

*lmk88* skrev:
Her skal vi ikke på noe ferie. Alle penger går til bryllupet vårt ;) Gleder meg kjempe masse til å bli gift ;)

Gratulerer med bryllup!

Var nylig i New york (og unnfanget denne spiren:P) og siden vi håpte på å være gravide denne sommeren blir det lite planer. Det blir en uke på firmahytten på verdens fineste sted på sørlandet og sikkert ei god uke inne på hytten til svigers i ryfylke og muligens en liten tur til Danmark eller en eller annen storby. Så tenkte vi å ta en hopp-på-tur til syden i september-oktober. Hadde veldig gode erfaringer med det i fjor. Bedre temp. (takler dårlig 40 grader i gravid tilstand) og mye mindre mas og tjas og kø:)

Vi tok noe av ferien vår i Påsken, besøkte familien til sambo i Polen, skal bygge oss ny garasje i sommer så her bli det Gran Canaria i Oktober. Ellers så blir det vel en liten weekwnd tur eller noe

Jeg reiser til Paris 1 juli, for så å kjøre til hundeutstilling 2juli. Så er det tilbake til Paris og Verdensvinner showet 8 juli.
Opp til Tromsø i bryllupp 9 juli også hjem og slappe av 10 juli ;)

Så det kommer til å bli 10 hektiske dager.. hehe!

Ellers skal jeg vel være mye i dyreparken med min lillesøster på 7 som hvert år ;)
Ganske greit å bo bare 15 min unna..

I slutten av august skal vi til Malta i 1 uke & bare være late!! <3 Kjempe digg!

Back
Topp