Ferieplaner for sommeren?!

Etter å ha forhørt meg litt rundt så er det ikke bare melka som er ett problem, men det at de bruker rå egg også... :(
Alt blir behandlet så det er trygt :) For sikkerhets skyld kan du spørre gelatoriaen om de har brukt egg eller melk hvis du er bekymret. Kan legge til at gravide familiemedlemmer i Italia spiser det ofte. :) En kusine fikk barn i August og gelato var den ene tingen hun ikke klarte seg uten.
Litt avhengig av hvor dere skal så er det rent drikkevann i mange store byer. Så jeg ville ikke bekymret meg for isbitene heller :) Jeg har sensitiv mage og melkeallergi og jeg spiste og drakk alt jeg kom over sist vi var der :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her reiser jeg på ferie med storesnuppa nå i mai. Sommerferien vet jeg ikke noe om enda, mest sannsynlig så vil jeg jo være sykemeldt pga det dumme bekkenet mitt uansett. Kanskje en tur til Larvik og besøke mamma og pappa med sine respektive

Alt blir behandlet så det er trygt :) For sikkerhets skyld kan du spørre gelatoriaen om de har brukt egg eller melk hvis du er bekymret. Kan legge til at gravide familiemedlemmer i Italia spiser det ofte. :) En kusine fikk barn i August og gelato var den ene tingen hun ikke klarte seg uten.
Litt avhengig av hvor dere skal så er det rent drikkevann i mange store byer. Så jeg ville ikke bekymret meg for isbitene heller :) Jeg har sensitiv mage og melkeallergi og jeg spiste og drakk alt jeg kom over sist vi var der :)

Ok, skal forføre meg litt mens jeg er der nede ;)

Så mange deilige ferieplaner :) her blir vi nok stort sett på hjemmebane. Var på storbyferie ca 4 mnd på vei med snuppa, var tungt å reise når jeg var så kvalm og dårlig. Tørr derfor ikke planlegge noe denne gangen. Tror vi heller satser på skikkelig ferie til neste år. Kanskje vi tar en tur til Hunderfossen el , vi får se :)

Jeg skal på hopp-på-tur(altså jeg vet kun dato men ikke hvor jeg reiser) midten av juni og en i slutten av juli/begynnelsen av august. :)

Jeg skal på hopp-på-tur(altså jeg vet kun dato men ikke hvor jeg reiser) midten av juni og en i slutten av juli/begynnelsen av august. :)
Jøsses så tøff du er :) Blir nok en opplevelse!

Det er vel egentlig kun for å få det billigst mulig, og litt for spenningen ;) men gleder meg veldig! :)

Det er vel egentlig kun for å få det billigst mulig, og litt for spenningen ;) men gleder meg veldig! :)

er det interrail da eller? Heheh har ikke så mye peil på sånt :P

er det interrail da eller? Heheh har ikke så mye peil på sånt :p
Neida, ikke så heavy. Velger en dato å reise, så sjekker jeg på feks finn.no om hvor det er billigst og best å reise :) SÅ bestiller jeg og reiser en av de nærmeste dagene :) Sånn får jeg det billigst mulig.

Neida, ikke så heavy. Velger en dato å reise, så sjekker jeg på feks finn.no om hvor det er billigst og best å reise :) SÅ bestiller jeg og reiser en av de nærmeste dagene :) Sånn får jeg det billigst mulig.
Åja sånn ja :) det har jeg gjort før også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp