Feriepenger NAV???

Lille Emilie

Flørter med forumet
Får man feriepenger av svangerskapspenger og arbeidsledighetstrygd?

Hadde arbeidskontrakt fram til jeg ble gravid, så det er NAV som har betalt svangerskapspengene mine, får jeg feriepenger av NAV?

å får man feriepenger av arbeidsledighetstrygd? som jeg da har gått på siden permisjonen var ferdig...?

Takk for svar [:D][:D]

[:D]

Ingen som vet dette?

Du får ihvertfall feriepenger av svangerskapspengene, jeg vet ikke om arbeidsledighetstrygd gir. Det er uansett enkelt å sjekke sidene til NAV [:)]

Fra nav.no vedr feriepenger av foreldrepenger.

Det ytes likevel bare feriepenger for de første 12 eller 15 ukene av stønadsperioden (12 uker ved 100 prosent uttak og 15 uker ved 80 prosent uttak).

Enda enklere å bare spørre her, så slipper jeg å lete[8D]
Men tusen takk for at du svarte [:D]

Fra nav.no vedr arbeidsledighetstrygd og feriepenger

Ferietillegg (feriepenger) gis dersom du har mottatt dagpenger i mer enn åtte uker i løpet av kalenderåret. Tillegget utgjør 9,5 % av brutto dagpenger som du har mottatt i opptjeningsåret, og utbetales vanligvis i månedsskiftet januar/februar året etter opptjeningsåret. Dette gjelder selv om dagpengeperioden avsluttes tidligere.

Men hvordan det blir når man mottar både foreldrepenger og dagpenger i løpet av et år aner jeg ikke.

TUSEN TUSEN TAKK merete_80 [:D][:D]

Du får både for dagpengene og for foreldrepengene. Feriepengene for dagpengene utbetales i januar/februar mener jeg, og feriepengene for foreldrepengene får du i mai...

Back
Topp