Feriepenger fra NAV?

*Meya*

Elsker forumet

Jeg ble nå litt nysgjerrig nå, det har enda ikke dukket opp på "Mine utbetalinger", og om jeg ikke regner helt feil, skulle jeg hatt ca 1500 eller noe...

Er det noen andre som vet de skal få, som ikke har fått det opp på utbetalingene enda?

Jeg også er supernysgjerrig! Vet jeg skal få,men vet ikke hvor mye,og det har ikke kommet opp på mine utbetalinger hos meg heller :-/

Jeg har heller ikke fått det på mine utbetalinger, men fristen er vel 30.mai, er det ikke? Stresser ikke jeg, men greit å få det man har krav på da:)

LillianneLie skrev:
Jeg har heller ikke fått det på mine utbetalinger, men fristen er vel 30.mai, er det ikke? Stresser ikke jeg, men greit å få det man har krav på da:)

Tenkte bare jeg skulle høre, siden det var noen som hadde fått det opp før helgen eller noe, var en diskusjon om det her før helgen.

*Meya* skrev:

LillianneLie skrev:

Tenkte bare jeg skulle høre, siden det var noen som hadde fått det opp før helgen eller noe, var en diskusjon om det her før helgen.

Ja, jeg så det:) Satser på vi får det snart vi også da:)

SuperPoPs skrev:
Jeg hadde permisjon fra nov 2009 til okt 2010... Får jeg feriepenger da ?

nei de fikk nok du utbetalt i 2010 og 2011:)

Back
Topp