• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Feriepenger fra nav

BølleBella

Elsker forumet
Noen her som har fått de?
Det sto masse penger på kontoen min i dag, og jeg blir stressa :P

Jeg også fikk 10.000 og noe igår fra. NAV . Det passer ikke helt med beløp for fp, men de han kanskjre andre måter og regne på, at man ikke får for alt??

Ja, var noe sånt jeg også fikk..
Men vi får vel bare for et X antall uker?

Tror bare det er for de første 15 ukene eller noe sånn... Jeg fikk lønn gjennom jobb og feriepenger for alt, så jeg var heldig:)

Ikke kommet noe inn hos meg. Får litt lønn (det jeg jobbet ekstra før jeg gikk ut i permisjon) først.. men det er heller ikke kommet inn. Feriepengene skulle vell ikke komme inn før slutten av Mai? Er jo bare å logge inn på mine sider på Nav. no, å se hva de har satt over på kontoen din emoticon

får man både feriepenger og vanlig utbetaling nå? eller er feriepengene alt vi får for mai?

Får vi feriepenger denne måneden..?
Slik som jeg har skjønt det, får man foreldrepenger som vanlig denne mnd, og feriepenger til neste år i mai...? emoticon
Meeen, så skjønner ikke jeg dette systemet, så mulig jeg tar grådig feil..
På Mine Sider på nav.no, står det ihvertfall at det er foreldrepenger som blir utbetalt denne mnd...

Vi får ferie penger nå i mai for de første 15 ukene av permisjonen, kommer an på om man valgte 80 eller 100 % da..man får de i tillegg til vanlige penger fra nav om man fortsatt får de ;)

Rebecca85 skrev:
Vi får ferie penger nå i mai for de første 15 ukene av permisjonen, kommer an på om man valgte 80 eller 100 % da..man får de i tillegg til vanlige penger fra nav om man fortsatt får de ;)

åå! håper du inderlig har rett! for jeg har hele tiden trodd det også, men i det siste ble jeg litt usikker... men siden vi får feriepenger og vanlig lønn nå i mai, så får vi ingenting i juni da? det skal holde i to måneder?

girlypai skrev:
Rebecca85 skrev:

åå! håper du inderlig har rett! for jeg har hele tiden trodd det også, men i det siste ble jeg litt usikker... men siden vi får feriepenger og vanlig lønn nå i mai, så får vi ingenting i juni da? det skal holde i to måneder?

Om du fortsatt har permisjon i juni, eller er sykemeldt får du vanlig utbetaling i juni også, feriepengene kommer i tillegg :o) det er jo ikke store summen...

Rebecca85 skrev:
girlypai skrev:
Rebecca85 skrev:

Om du fortsatt har permisjon i juni, eller er sykemeldt får du vanlig utbetaling i juni også, feriepengene kommer i tillegg :o) det er jo ikke store summen...

så bra! *puste lettet ut*. var redd det var slik som det er når man arbeider. da får man feriepenger en måned istedenfor lønn. men som du sier, det er jo ikke store summen. hehe. :)

Jepp, jepp feriepengene fra nav kommer i denne mnd. Men det er jo ikke store summen, hvorfor regner nav med 10,2% feriepenger, mens kommunen regner 12,5%..?

Æsj!!! Er så dårlig gjort det der... siden jeg var arbeidsledig foreldrepengemottaker, så får jeg IKKE feriepenger. Tror mannen får de til neste år eller noe. :(

Back
Topp