BølleBella
Elsker forumet
Noen her som har fått de?
Det sto masse penger på kontoen min i dag, og jeg blir stressa :P
Det sto masse penger på kontoen min i dag, og jeg blir stressa :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får ferie penger nå i mai for de første 15 ukene av permisjonen, kommer an på om man valgte 80 eller 100 % da..man får de i tillegg til vanlige penger fra nav om man fortsatt får de ;)Rebecca85 skrev:
girlypai skrev:Vi får ferie penger nå i mai for de første 15 ukene av permisjonen, kommer an på om man valgte 80 eller 100 % da..man får de i tillegg til vanlige penger fra nav om man fortsatt får de ;)Rebecca85 skrev:
åå! håper du inderlig har rett! for jeg har hele tiden trodd det også, men i det siste ble jeg litt usikker... men siden vi får feriepenger og vanlig lønn nå i mai, så får vi ingenting i juni da? det skal holde i to måneder?
Rebecca85 skrev:girlypai skrev:Vi får ferie penger nå i mai for de første 15 ukene av permisjonen, kommer an på om man valgte 80 eller 100 % da..man får de i tillegg til vanlige penger fra nav om man fortsatt får de ;)Rebecca85 skrev:
åå! håper du inderlig har rett! for jeg har hele tiden trodd det også, men i det siste ble jeg litt usikker... men siden vi får feriepenger og vanlig lønn nå i mai, så får vi ingenting i juni da? det skal holde i to måneder?
Om du fortsatt har permisjon i juni, eller er sykemeldt får du vanlig utbetaling i juni også, feriepengene kommer i tillegg :o) det er jo ikke store summen...