Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får vel fra arb.giver om du har jobbet det året du var i permisjon. Eller om arb.giver betalte vanlig lønn under permisjonen.Noen her som har fått feriepenger av arbeidsgiver etter permisjon? Altså mer enn for de 12 ukene man får av nav?
Det kan jeg bare drømme om...Som Siljegulli sier, da må du få lønn fra de i permisjonen.
Jeg var ikke klar over dette forrige gang så følte jeg "tapte" masse fp. Denne gangen skal jeg få lønn fra jobben og de få refundert penger fra NAV, så da får jeg full fp
Ja, det er det jeg håper på men jeg er ikke helt sikker. Tror det er litt forskjellig. Fikk du det?Du får vel fra arb.giver om du har jobbet det året du var i permisjon. Eller om arb.giver betalte vanlig lønn under permisjonen.
Fikk ikke fra arb.giver nei. Jobber privat. Dritkjipt! Men synes det er supert at vi faktisk får fp av statenJa, det er det jeg håper på men jeg er ikke helt sikker. Tror det er litt forskjellig. Fikk du det?
Jeg jobbet i kommunen. Sjefen min tror at jeg får det, men hun var ikke sikker. Skal vente litt med barnehagestart, så de pengene utgjør en stor forskjell.Fikk ikke fra arb.giver nei. Jobber privat. Dritkjipt! Men synes det er supert at vi faktisk får fp av statenselv om det ikke er mye.
Da tror jeg nok du får fra jobben dinJeg jobbet i kommunen. Sjefen min tror at jeg får det, men hun var ikke sikker. Skal vente litt med barnehagestart, så de pengene utgjør en stor forskjell.
Blir nok ikke noe lønn da, for jeg jobber ikke der lenger. Er arbeidsledig og permisjonen er snart over. Så håper på å få feriepenger i januar, det fikk jeg i fjor.Da tror jeg nok du får fra jobben dinså da får du vanlig lønn og de feriepengene du skal ha til vanlig.
Åååå.... Da blir det litt annerledes. Men du vet vel om du fikk lønn fra arb.giver eller penger fra nav?Blir nok ikke noe lønn da, for jeg jobber ikke der lenger. Er arbeidsledig og permisjonen er snart over. Så håper på å få feriepenger i januar, det fikk jeg i fjor.
Ja, jeg fikk lønn fra arbeidsgiver til og med juli, for da gikk kontakten min ut. Etter det har jeg fått fra nav.Åååå.... Da blir det litt annerledes. Men du vet vel om du fikk lønn fra arb.giver eller penger fra nav?
Det er jeg ganske sikker på at du fårJa, jeg fikk lønn fra arbeidsgiver til og med juli, for da gikk kontakten min ut. Etter det har jeg fått fra nav.
Så da håper jeg på feriepenger fra januar-juli.
Krysser fingrene for det altså, med 12% feriepenger utgjør det nesten en månedslønn! Greit når man skal ha ulønnet permisjonDet er jeg ganske sikker på at du får![]()
Veldig ok det jaKrysser fingrene for det altså, med 12% feriepenger utgjør det nesten en månedslønn! Greit når man skal ha ulønnet permisjon![]()