kathrine80
Glad i forumet
lurer på om jeg får noe feriepenger fra jeg var sykmeldt fra juni til sep før jeg gikk ut i perm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
man får feriepenger av de første 48 dagene man er sykemeldt når man mottar sykepenger fra NAV. 10,2% av den summen du har fått på de 48 dagene.Nirmik skrev:
Fra NAV sine sider:
Feriepenger
Dersom du i 2009 mottok sykepenger, pleiepenger, opplæringspenger, svangerskapspenger eller foreldrepenger ved fødsel/adopsjon, vil du få utbetalt feriepenger innen fredag 28. mai 2010.
jea1984 skrev:man får feriepenger av de første 48 dagene man er sykemeldt når man mottar sykepenger fra NAV. 10,2% av den summen du har fått på de 48 dagene.Nirmik skrev:
Fra NAV sine sider:
Feriepenger
Dersom du i 2009 mottok sykepenger, pleiepenger, opplæringspenger, svangerskapspenger eller foreldrepenger ved fødsel/adopsjon, vil du få utbetalt feriepenger innen fredag 28. mai 2010.
gjelder det 50 % sykemelding også? eller hvor lenge får man for da?
Pearl skrev:jea1984 skrev:man får feriepenger av de første 48 dagene man er sykemeldt når man mottar sykepenger fra NAV. 10,2% av den summen du har fått på de 48 dagene.Nirmik skrev:
Fra NAV sine sider:
Feriepenger
Det gjelder uansett dekningsgrad på sykemeldingen..
jea1984 skrev:Pearl skrev:jea1984 skrev:man får feriepenger av de første 48 dagene man er sykemeldt når man mottar sykepenger fra NAV. 10,2% av den summen du har fått på de 48 dagene.Nirmik skrev:
Fra NAV sine sider:
Feriepenger
får man sjekket opp noe sted hva man får? for jeg var 50 % sm i mai 14 dg (som nav betalte) og 50 % igjen i ca 6 uker sept/okt...
Anni81 skrev:jea1984 skrev:Pearl skrev:jea1984 skrev:man får feriepenger av de første 48 dagene man er sykemeldt når man mottar sykepenger fra NAV. 10,2% av den summen du har fått på de 48 dagene.Nirmik skrev:
Fra NAV sine sider:
Feriepenger
får man sjekket opp noe sted hva man får? for jeg var 50 % sm i mai 14 dg (som nav betalte) og 50 % igjen i ca 6 uker sept/okt...
Du kan jo finne årsoppgaven fra nav og se hvor mye sykepenger du har fått utbetalt i 2010. Så blir det jo 10,2 % av det (dersom det ikke er mer enn 48 dager. Ei uke = 5 dager).