feriepenger av foreldrepenger...

Lmaria

Betatt av forumet
Etter å ha snakket med nav i går sitter jeg igjen mindre klok på dette...
Er det noen her som vet hvordan de regner feriepenger av foreldrepenger?

Men hvis man har fått pengene utbetalt hele tida fra arbeidsgiver, får man da vanlige feriepenger?

ORIGINAL: Skrulla86

Men hvis man har fått pengene utbetalt hele tida fra arbeidsgiver, får man da vanlige feriepenger?

Ja, da får man vanlige feriepenger. [:)]

ORIGINAL: hildecath

Om arb.giver utbetaler pengene betaler de også feriepenger. Det er en av fordelene med at arb.giver utbetaler pengene. [:)]

Puh! Kjente jeg ble litt skremt her.

ORIGINAL: kiki82

ORIGINAL: Skrulla86

Ja, da får man vanlige feriepenger. [:)]

Dette er ikkje nødvendigvis riktig, arbeidsgiver bestemmer sjølv om han/ho betaler vanlig feriepenger eller etter nav sine regler. Eg spurde min om dette,og fekk til svar at dei hadde valgt å ikkje betale resten av feriepengene då dette utgjorde ei ekstra kostnad på 300 000 sidan eg jobbar på arbeidsplass med mange som er/var/skal i permisjon.

Litt kjipt syns eg,men what to do?[:-]

Med hvordan blir det til neste år da? Ingen feriepenger da? Har jo vært hjemme i 6 mnd iløpet av dette året også.

ORIGINAL: Rico82

Med hvordan blir det til neste år da? Ingen feriepenger da? Har jo vært hjemme i 6 mnd iløpet av dette året også.

Jepp, du får bare for de månende du begynner å jobbe igjen!

ORIGINAL: *Jordbæra*

ORIGINAL: Rico82

Jepp, du får bare for de månende du begynner å jobbe igjen!

Synes man blir straffet hardt angående feriepengene når man får barn[:@][:@][:'(][:'(][:'(]!!

Back
Topp