ferien

mamma t 2

Forelsket i forumet
har dere planer om å reise på noen ferie i sommer? syden?

i sommer tenkte vi å fly til kr.sand å besøke slektninger...og ellers bare være hjemme..

vi tenkt oss kanskje til syden i oktober, rett før jeg begynner å jobbe igjenn...(har kun 10 mnd fri...)men mange fraråder oss å dra når Noah er så liten, og noen sier det er bedre å reise nå istede for når han begynner å gå o.l.
noen som har erfaring med sydenturer med små barn?

Vi har også tenkt oss til syden. Hadde tenkt når Eskil er rundt 1 år, vi. Hvorfor blir dere fraråda å reise? Ser for meg at det hadde vært utrolig deilig, jeg[:)] Finne et sted med lange strender slik at lille Nurket kunne sitte i vannkanten å plaske[:)]

meg og jonas skal flytte i sommer... vi tar oss sikkert noen turer på hytten og koser oss der.. håper d blir fint vær her hjemme i sommer[:)] hadde nok tatt han med meg til utlandet hadde jeg bare hatt tid og råd[;)]

Har lyst på syden-tur, men det blir det ikke. Skal først til sørlandet å hjelpe søsteren min med mann og barn å flytte opp her til Bergen. Også skal vi vel en tur til Ålesund og besøke oldeforeldrene til Liam Isac. Til sist blir det en tur til Tromsø for å besøke mine foreldre..

Får bli syden-tur seinere...

Har ingen planer enda vi, bortsett fra en tur på vestlandet for samboer skal fly paragliding[:)]

ORIGINAL: Lisee

Vi har også tenkt oss til syden. Hadde tenkt når Eskil er rundt 1 år, vi. Hvorfor blir dere fraråda å reise? Ser for meg at det hadde vært utrolig deilig, jeg[:)] Finne et sted med lange strender slik at lille Nurket kunne sitte i vannkanten å plaske[:)]

de synes det blir for tidlig å reise når han kun er 8mnd...blir for varmt, mange bakterier og at små barn fort blir dårlige...hmm..jeg tror nok d blir tur på oss likevell...!syden er bare TOPP....

ORIGINAL: tone83

vi tenkt oss kanskje til syden i oktober, rett før jeg begynner å jobbe igjenn...(har kun 10 mnd fri...)men mange fraråder oss å dra når Noah er så liten, og noen sier det er bedre å reise nå istede for når han begynner å gå o.l.
noen som har erfaring med sydenturer med små barn?

Var på Grand Canaria når Live var 6 mnd (februar), det gikk veldig bra! Var ikke for varmt da, men det tror jeg ikke det er i oktober heller! Hun lå i vogna med bare bleie på og storkosa seg! Vil si det det er mer stress å reise når de går! Var i Tyrkia når hun var 1 år (begynte å gå når hun var 10mnd) og da var det fult kjør hele tiden! Dette var i juli, og hun taklet varmen veldig godt, syntes bare det var deilig å springe rundt i minimalt me klær, og et tykt lag med solkrem[:)]

Godt tur!

Og det med bakterier da... Får de i seg noe mer der nede enn her hjemme?? Vannet er vel like rent når du koker det der, enten du skal bruke det i mme eller grøt... Eller kanskje du ammer enda, og da er det vel hvertfall ikke bakterier!

Vi har ikke noen konkrete ferie planer! Men det blir en tur nordover (til Sandnessjøen) og besøke sambo sin familie der! Også har vi lyst til Australia!! Ned å besøke venner der!! Men får se an Thea litt... det er jo lang flyreise....

ORIGINAL: kirsten

Og det med bakterier da... Får de i seg noe mer der nede enn her hjemme?? Vannet er vel like rent når du koker det der, enten du skal bruke det i mme eller grøt... Eller kanskje du ammer enda, og da er det vel hvertfall ikke bakterier!

Mulig jeg er helt idiot nå, men må bare spørre..... Hva er mme? Er det NAN, bare et annet merke? (ikke le for høyt av meg nå da[:D])

Mulig jeg er helt idiot nå, men må bare spørre..... Hva er mme? Er det NAN, bare et annet merke? (ikke le for høyt av meg nå da[:D])

Det er morsmelkerstatning[;)].... Ikke lett med alle disse forkortelsene nei [:D]

ORIGINAL: kirsten

æ veit...!gammlinga'n e så nærvøs for alt å ingenting...!tror nok det er like mange bakterier der som hjemme...!

Back
Topp