Ferien snart over..

Vaniljeisen

Elsker forumet
Hei igjen alle:-)
Det gleder meg å se at det har kommet veldig mangen nye her:-) kikket innom litt tidligere i ferien, og da så jeg at det desverre var en del frafall, men nå er d MASSE nye navn. Gratulerer til dere alle med spire i magen:-)
Vi har nå vært litt over 2 uker i Frankrike hvor det desverre for meg og min gravide kropp var ALTFOR varmt...i tillegg begynte kvalmen å sige stille innover meg. Skulle vel litt til å slippe unna ettersom jeg var kvalm til jeg var 6 mnd på vei sist gang. Ugg ugg...Ellers så mistet jeg også all energi, orker jo knapt å bevege meg...(og det er lett med ei jente på 19 mnd..haha) Merker nå skikkelig på kroppen at jeg er gravid. Null energi, kvalmen litt verre dag for dag, og så forferdelig trøtt...og så den grufulle smaken i munnen..den er virkelig fæææl, he he.
MEN idag var jeg til min første akupunktørtime for kvalmen, og det HJALP:-) Har iallefall hatt den beste dagen/ettermiddagen idag på maaaange dager:-) Skal til flere behandlinger self. for det er viktig i begynnelsen:-) Håper jeg kan knuse kvalmen, og virkelig få nyte svangerskapet, er så slitsomt å være kvalm hver eneste dag.

Ferien var dog ikke bare fæl:-) Vi hadde jo nydelig vær hver eneste dag, lille snuppa koste seg og badet hver dag...Fikk desverre litt mange myggstikk, så var glad når jeg kom ut i styrtende regn igjen i Bergen, he he.
SKulle egentlig fortelle masse positivt om ferien oppenfor, men når jeg leser det ser det ut som jeg synes d var best å komme hjem, og når jeg tenker meg om så var d d også:-)

Håper alt står bra til med dere, og at dere ikke er altfor dårlige, og at dere får nyte svangerskapet og tiden fremover:-)

Back
Topp