Feriehus i Danmark

Lolo

Forumet er livet
Nå som sesong for årets sommerferie straks er på hell, så er det kanskje noen som har erfaringer fra Danmark å dele med oss?

Tenker oss en uke neste sommer, i hus, gjerne med basseng og gjerne i Ebeltoft-området. Med mindre noen har gode argumenter mot det?

Noen med tips og råd?

Ingen?

Vi leide hus i Danmark, men det var i Blåvand og ikke i Ebeltoft, men var veldig billig, nært by, strand, badeland og alt man trenger, vi var veldig fornøyd. men er utrolig mange selskaper som leier ut i Danmark alle steder og er utrolig mange forskjellige fine hus, vi var veldig fornøyd med å leie hus der nede, siden lillegutt bare er 7-8 mnd var det greit med litt boltreplass, men neste år blir det campingvogn tror jeg :P dyrt å leie hus hver sommer :)
Men er virkelig å anbefale :)

Sjekk ut øyene Fanø og Bornholm også. Kjempe fint for barn!
Det er dit danskene drar.

Jeg har feriert og bodd på feriehytte/hus MANGE ganger siden jeg var liten. Absolutt å anbefale! Skallrup klit feriesenter er min nummer 1! Men har også vært i Ebeltoft - der vet jeg de har hytter både med og uten basseng. Nesten uansett hvor i Danmark du er så er du nære både strender/badeland/aktivitetsparker og dyreparker og alt annet landet har å by på. Dagstur til Lübeck i Tyskland er også å anbefale.

Vi var i Ebeltoft I fjor. Leide hus med basseng. Kan ikke si annet enn at det var en fantastisk ferie. Akkurat slik jeg kan huske den var da jeg var barn:D

Vi var i Ebeltoft I fjor. Leide hus med basseng. Kan ikke si annet enn at det var en fantastisk ferie. Akkurat slik jeg kan huske den var da jeg var barn:D
Så bra å høre. Har så følelsen av at dette må vøre super ferie med barn.

Så bra å høre. Har så følelsen av at dette må vøre super ferie med barn.
Vi var mye på ferie i Danmark da jeg var barn og jeg følte ferien i fjor var ren kopi:D Barna hadde det helt supert.

Ja, det er deilig å være norsk i Danmark:)

Back
Topp