Feriefølelse!! *hjelp noen?*

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Regnvær, møkkavær, kaldt!! Kort oppsummert været som er her for tiden!! Vært sånn stort sett hele våren/sommeren!! Vi har brukt den siste uka på flytting, men begynner å komme i orden nå!!Jeg har en uke igjen med ferie og er desperat etter litt feriefølelse før en ny høst begynner!!

Alle tips og triks for å få litt feriefølelse i dette triste været tas i mot med stor takk!!

(Vi er to voksne, et barn på 2,5år, bor ikke så langt fra Trondheim og alle flyreiser er utelukket pga pris (har tråla nettet)). :)

Dra til Østersund. Shoppe litt og dra i dyreparken. Sikkert ikke noe bedre vær der, men hjelper på feriefølelsen å komme seg bort litt.

Bare det å ta seg en tur tror jeg hjelper på :) Bor på sunnmøre og har akkurat samme været, og vi flykter sørover i morgen :)

Er på Østlandet nå og akkurat kommi fra Møre og Romsdal. Akkurat samme været og gradene her. Sørover er det meldt storm fremover. Pappa som er i nordnorge legger ut bilder hver dag med blå himmel. Er visst der man skulle vært. Peneste været vi har hatt var i Kristiansund og Molde.

Telttur? Leie hytte fra statsskog? Låne en båt å fiske? Åpen gård el fornøyelsesparker i nærheten?

Ta sol? :p

Sett dere i bilen og kjør til Vestfold:D
Meldt sol og fint hele uken!

Østersund, Frøsø zoo.. Dra til Sverige! Ta med telt og dra til en campingplass.

Jeg derimot, tok med barna og dro til hjemplassen min rett utafor Trondheim :p

Da blir det tur til min mor som ikke bor så langt unna Ålesund, blir bok en tur til atlanterhavsparken tenker jeg :)

Takk for mange gode tips!

Back
Topp