2008/2013/2014
Glad i forumet
min datter kommer hjem fra faren og starter ferien når jeg er ca 32 uker på vei. Vi har veldig lysst å bli med familien min til hytta noen dager etter. det tar ca 7 timer å kjøre, men tenkte å ta en overnatting ca halvveis. fra hytta til lege/sykehus så er det ca 2 timers kjøring. Ikke at jeg tror noe skjer 8 uker før termin.
Men så er det det at frem til for 1.5 uke siden så hadde jeg en del falske rier,så har vært noen ganger på sykehuset. Derfor har nå min mor "nektet" oss å bli med til hytta. For hun er redd noe skal skje.
Men nå har jeg vært fri fra smerter en god stund, og dersom jeg ikke har mer smerter før ferien så har jeg vært smertefri i godt 3 uker. Men får alikevel ikke "lov".
Men nå har jeg vært hjemme nesten hele tiden siden uke 5, å vil komme meg vekk litt.
Så hva hadde dere gjort?? Blitt hjemme eller reist dersom formen er fin??
Men så er det det at frem til for 1.5 uke siden så hadde jeg en del falske rier,så har vært noen ganger på sykehuset. Derfor har nå min mor "nektet" oss å bli med til hytta. For hun er redd noe skal skje.
Men nå har jeg vært fri fra smerter en god stund, og dersom jeg ikke har mer smerter før ferien så har jeg vært smertefri i godt 3 uker. Men får alikevel ikke "lov".
Men nå har jeg vært hjemme nesten hele tiden siden uke 5, å vil komme meg vekk litt.
Så hva hadde dere gjort?? Blitt hjemme eller reist dersom formen er fin??