Ferie!

• Trådstarter Trådstarter ninni82
  • Opprettet Opprettet
N

ninni82

Guest
I morgen drar vi til Spania blir bort i 2 uker, men mulig jeg kikker innom avogtil, skal bo hos mamma og pappa så vi har internett.. gleder meg til å slappe av med kjæresten, han har jobbet så mye i det siste..

vil bare ønske alle en super sommer!!

Ps: alle som er på UL mens jeg er borte kan gjerne sende meg en PM om dere får vite kjønnet, så skal jeg oppdatere tippelisten for kjønn etterhvert! hvis ikke skal jeg prøve å oppdatere meg når jeg kommer hjem![:D]

ÅHHH god ferie! Den misunner jeg deg, synden høres deilig ut. MEn det er kanskje fryktelig varmt der nede?? Kos deg masse med kjæresten, mor og far og nurket i magen.

Hvor er det i Spania??

God tur

Sommerklem

[8D] God tur [8D] 

Takk takk[:)] blir så deilig å komme avgårde.. er nok ganske varmt der nå, men da har jeg hvertfall muligheten til å bade masse!! blir bedre det enn å sitte her i varmen midt i byen..[:D]
Byen foreldrene mine bor i heter Sanlucar, de har åpnet en spansk språkskole så det er kjempe spennende.. www.lengualuz.com
Det er ca 1 time sør for Sevilla ved kysten

Et spm... kan du bade? Skal til syden om et par uker jeg også.... derfor jeg lurer.
GOOOOOD TUUUUR!!! KLEM

Kan jeg ikke bade?? Det har jeg da ikke hørt noe om.. Har gledet meg til å bade i ukesvis nå jeg! hvorfor ikke det da?

Sa jo fra til lege og JM at jeg skal ut på ferie, fikk bare beskjed om  å spise gjennomstekt mat og ikke være i kontakt med katter. Ellers skal man jo passe på at alt av frukt og grønt er godt skylt av før man spiser det. De sa bare god tur! Tror nok jeg skal bade ja..

Back
Topp