Ferie??

stjerna85

Forumet er livet
Lurer på om dere skal på noen ferie i sommer??

Hytta, campingvogna, utlandet, osv?

Vi skal til Praha i juli med et vennepar.
På min familie hytte i Sande (Vestfold).
En tur til svigerfars hytte på Tjøme.

Blir ikke noe ferie her i år nei. Hvis vi ikke får ordnet er treff her inne da.
Skal flytte 1 juli så det blir trangt om økonomien en periode til alt faller på plass.
Klem

Har heller ikke planlagt noen ferie, men skal iallefall hjem til mamma
og pappa og være der en ukes tid!! [:)]

Skal muligens en tur til dyreparken...Og da så klart eventuelt treffet her!!![:D]
Ellers blir det nok en del strand sitting i sommer...[:)]

Vi har båt (plastsnekke)som vi bruker flittig, så for oss blir det 4-uker langs sørlandskysten... kjempedeilig!! [:)]

HAR vert en uke på østlandet - og besøkt familie/venner..

og dersom mannen min får pendlerjobb snart (noe han sansynligvis får i løpet av sommeren)

så blir det nok flere turer til Svigers og vennene våre østpå..

Ellers blir det nok endel turer med plastsnekka her også - til et sted ved vannet som familien min eier på en av nabo-øyene[;)]

Blir ikke den stor ferien i år [&o]

Skal til dyreparken 16-18 juni på hotell så søndagen 18 juni skal vi videre på hotell på riksen [;)] blir noen netter.
Når han blir skrevet ut skal vi til svigers noen netter og på vei hjem blir det noen netter på hytta hos mamma og de [:D]

3 siste ukene vet vi ikke når blir for de skal vi ha til huset så vi får det fort ferdig [:D]

Vi skal to uker til mallorca i september. gleder oss masse til det. eldstejenta er akkurat fylt tre når vi reiser og madeleine er ni mnd da så det blir nok kjekt. i sommer skal vi en tur til sørlandet. først til venner i arendal og så en tur til dyreparken.

MULIGENS det blir en tur til dyreparken i kr.sand...
men vi må se hvor økonomien strekker til..! [:D]

Vi skal en tur hjem til Norge, fra Australia. Gleder meg til å treffe familie og venner igjen, og ha norsk sommer! Fint for ungene å treffe besteforeldrene igjen.[:)]

Vi skal en tur til Grimstad på hyttetur (skal besøke noen venner av oss som har leid hytte der) Så da skal vi en tur innom dyreparken[:)] Det blir stas. Ellers skal vi bare slappe av og kose oss[:)]

Back
Topp