Ferie

Bergensmamma35

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Vi har egentlig planer om Tyrkia i juni/starten av juli. Hadde dere hatt betenkeligheter med å dra dit som gravid? Jeg kunne fint dratt til Spania f.eks men kjenner jeg er litt skeptisk til Tyrkia liksom...
 
Jeg reiser til Tyrkia i midten av juli. Har vært der mange ganger og jeg liker Tyrkia mye bedre enn Spania. Hvordan de tilbereder maten er jeg veldig trygg på. Aldri blitt dårlig i Tyrkia men det har jeg blitt opptil flere ganger i Spania. Jeg er mest redd for varmen
 
Jeg har ikke vært i tyrkia når jeg har vært gravid, Men siterer V123 jeg også rr trygg på maten der nede og aldri blitt dårlig. Er nok veldig veldig varmt der. Så pass på å ikke bli alt for varm :happy::Heartred God tur
 
Ville vært mest bekymret for varmen. Det er tungt å være gravid i ekstrem varme. Personlig ville jeg ikke reist til ett så varmt land i den varmeste tiden.
En ting er dem som bor der og er gravide, dem har aklimatisert seg. Men å reise fra kalde norge og rett ned i varmen så langt ute i graviditeten kan bli heftig :wtf:
 
Ville vært mest bekymret for varmen. Det er tungt å være gravid i ekstrem varme. Personlig ville jeg ikke reist til ett så varmt land i den varmeste tiden.
En ting er dem som bor der og er gravide, dem har aklimatisert seg. Men å reise fra kalde norge og rett ned i varmen så langt ute i graviditeten kan bli heftig :wtf:

Norge kan også være temmelig varm i juni/juli, det har vi erfart de siste årene :eek::rolleyes:
 
Jeg ville ikke dratt til Tyrkia. Både flytur, mat, eventuelle sykehus. Boikotter forøvrig Tyrkia uansett, men hadde ikke dratt til Spania e.l heller.
 
Vi skal til Danmark i sommer. Er ca 23 uker på vei når vi reiser, så er i god form satser jeg på :hilarious:
 
Eg har ikkje vore der sjølv, men mor mi fekk salmonella på det som ut til å vere ein skikkelig restaurant. Det var heldigvis siste dagen, så jo rakk akkuratt å komme seg inn døra heime før det slo ut:D
Ikkje meininga å skremme deg, tenker berre ver forsiktig med kor og kva de et der nede. Mor mi skal ikkje tilbake for å sei det sånn;)
 
Får se når det nærmer seg. Tipper formen er passelig på det tidspunktet om dette svangerskapet blir som de 2 forrige ‍♀️
 
Hadde egentlig planer om Italia vi, men vi skulle ha ferie i september så jeg innser jo det nå at jeg faktisk kun får 1uke ferie før permisjonen min begynner. Så det blir nok hjemme ferie i år kan det se ut som, slik at jeg er i nærheten av et sykehus. For jeg tviler på at jeg får lov/har lyst å ta fly så langt ut i svangerskapet
 
Vi har egentlig planer om Tyrkia i juni/starten av juli. Hadde dere hatt betenkeligheter med å dra dit som gravid? Jeg kunne fint dratt til Spania f.eks men kjenner jeg er litt skeptisk til Tyrkia liksom...

Jeg var i Tyrkia da jeg var 15 uker sist gang. I august. Det var ekstremt varmt og ubehagelig. Og mye mat jeg ikke kunne spise. Så jeg syns det var en del minus med å dra dit gravid men samtidig fint med kvalitetstid med kjæresten før den lille kom :)
 
Back
Topp