Ferie

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Har dere ferieplaner?

Her skal vi to uker først på hytten med familien på Østlandet, så skal vi to uker i Norge og Sverige med campingvogna. Er ekstremt spent med tanke på formen. Er uke 8 når vi drar.
Har vært ekstremt dårlig i første svangerskap, litt bedre i andre og nå er det bare til å vente å se..

Me va i Danmark i mai så blir ikkje dei store sprella herfra i år, men ska 1 eller 2 veker tr Stavanger :-p hadde tenkt oss te syden i høst/vinter men ser ut som me kanskje droppe da siden me ikkje har anledning te å reise før i november...

Her blir det norgesferie med familiebesøk :) har brukt opp noen uker ferie for å strekke permisjon fram mot barnehagestart for lillegutt, så har bare 2 uker i sommer.

En uke på hytte i Sverige, så besøk fra gamingvenner i noen dager hovedsaklig fra Finland/Ukraina og Bergen[emoji16] så en kort uke i Danmark for å besøke familie og en tur på Fårup med 20mndingen.

Her blir det en langhelg til Riga med venner som ikke vet vi er gravide enda. Er 12 uker når vi reiser. Så blir det nesten 3 uker slm vi tar litt ettersom. Vurdert biltur til Lofoten

Skal 2 uker til Bulgaria. Litt skeptisk nå, siden jeg allerede er veldig kvalm :-\ men håper det blir arti fordeom :-)

Skal til Polen i slutten av juli [emoji4] da er jeg 12 uker.

Vi snakker om en liten sydentur, men ikke bestilt noe enda:)

Vi har tenkt oss på bilferie nedover i Europa. Vi drar når jeg er 10 uker. Vi tar det litt som det kommer med tanke på formen. Er den for dårlig så kanskje vi finner oss et hotell i Polen og bare blir der :P

I tillegg skal jeg to helger på yoga retreat. En nå neste helg (da er jeg 8 uker), og en i midten av august (14 uker). Jeg har snakket med både lege og yogainstruktør om dette, og begge mener det bør gå helt fint hvis jeg lytter til kroppen og tar pauser når jeg trenger det. Kjenner jeg gru-gleder meg!

Blir bare hytteferie i sommer, det er lett å ta hensyn til formen der. Så prøver vi heller å få til en sydentur til høsten [emoji4]

Vi sitter å skal straks trykke betal, på en sydentur. Tyrkia, slutten av august. Er i uke 13 når vi reiser :) Er skeptisk til mat men skal passe på :)

Vi har tenkt oss på bilferie nedover i Europa. Vi drar når jeg er 10 uker. Vi tar det litt som det kommer med tanke på formen. Er den for dårlig så kanskje vi finner oss et hotell i Polen og bare blir der :P

I tillegg skal jeg to helger på yoga retreat. En nå neste helg (da er jeg 8 uker), og en i midten av august (14 uker). Jeg har snakket med både lege og yogainstruktør om dette, og begge mener det bør gå helt fint hvis jeg lytter til kroppen og tar pauser når jeg trenger det. Kjenner jeg gru-gleder meg!

Sikker yoga går supert, gikk fjelltur hytte til hytte når jeg var 5 mnd på vei sist og fungerte godt når jeg hensyn til meg selv, mye kroppen klarer når vi vil Og formen ikke er hent elendig

Ikke noe planlagt ferie her, samboer har akkurat starta i ny jobb også har jeg fullt opp på gården. Men satser på å få til ei uke fri, enten til vestlandet, nordover eller til Sverige :) så tar vi mer ferie på høsten, når det ikke er så mye å gjøre for meg [emoji14]

Sitter i gdansk nå, hjem i morgen :)

Også skal vi ha en tur til tyrkia med all inclusive en gang i august tenkte vi :joyful:

Vi skal på bobiltur. Drar om 1 uke.
Skal først i bryllup på Sørlandet så drar vi videre på tur til Sverige.
Gleder meg veldig. Håper formen holder seg ok.

Vi hadde planlagt en lang fjelltur, men nå må vi muligens endre på akkurat den planen.

Back
Topp