ferie

SiljeV

Betatt av forumet
Kom plutselig på at det snart er sommerferie. Og vi skal 14 dager til Kypros I midten av juli. Jeg vil da være 20 uker :nailbiting: kommer til å dø av varme.
Andre som skal til varmere strøk I sommer? Tips til å overleve? :laughing002

Jeg også skal :p Men jeg gleder meg. Skal ligge i vannkanten å bare avkjøle meg. ;)
Heheh ja blir noe sånt her også. Har basseng. Så får kjøpe en oppblåsbar madrass og bo på :rolleyes:

Skal til Spania i to uker ! Blir nok mest med bassenget Hehe :-)

Skal til Sverige på campingferie.
Var på gran canaria forrige svangerskap, og det gikk helt fint.
Vær flink å ta pauser fra sola [emoji4]

Blir norgesferie i år, håper det blir fint vær! Kanskje en tur til Tyskland hvis mannen skaffer seg pass, men vi må helt til ambassaden i Oslo for å få, og det er litt stress.

Vi skal noen langhelger rundt i Norge, ellers er vi stort sett hjemme i år.

Vi skal 3(!!) uker til Bulgaria[emoji7][emoji267][emoji274] Datteren vår ble nettopp 1 år, så vi kommer jo til å ta litt pauser fra solen pga hun uansett. Også kommer jeg nokk til å bytte på å sitte i barnebasenget eller i sjøen hele tiden ellers, da vi har ei lita som elsker å bade[emoji106]
Gleder meg!![emoji267][emoji274] 3 uker med all inclusive med en fin gjeng...og 3 uker 100% fri for husarbeid! Kan nesten ikke vente[emoji7] Reiser 24 Juli![emoji274][emoji274]

Vi skal 3(!!) uker til Bulgaria[emoji7][emoji267][emoji274] Datteren vår ble nettopp 1 år, så vi kommer jo til å ta litt pauser fra solen pga hun uansett. Også kommer jeg nokk til å bytte på å sitte i barnebasenget eller i sjøen hele tiden ellers, da vi har ei lita som elsker å bade[emoji106]
Gleder meg!![emoji267][emoji274] 3 uker med all inclusive med en fin gjeng...og 3 uker 100% fri for husarbeid! Kan nesten ikke vente[emoji7] Reiser 24 Juli![emoji274][emoji274]

Hvor i Bulgaria skal dere?
Vi var i Golden Sands i fjor. Jenta vår storkoste seg da (1,5 år) [emoji4]

2 uker i Danmark med en annen småbarnsfamilier. Kunne godt tenkt meg til det vide utland å duppe som en hval i havet i stedet egentlig :p

Var i hellas da jeg var 23 uker med andremann. Gikk helt fint. Drakk mye vann. Og bada mye. Og husk å gå litt i løpet av flyturen for å holde blodsirkulasjonen i beina i gang

Blir hjemmeferie på oss i år. Mannen jobber hele sommern

Back
Topp