Ferie

Trultemor2016

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Skal dere ha litt ferie før perm? Skal egentlig ha ferie fra 9juli til jeg går ut i perm, men har ville jobbe mest mulig så har sagt at jeg kan være ringevikar. Nå er det eneste jeg går å tenker på, ferie. Blitt så utrolig sliten på jobb de siste dagene. :/

Jeg skal først ha avspasering noen dager og så 4 uker ferie før permisjonen. Er ganske sliten, så det tror jeg er nødvendig for min del. Vi skal jo samle krefter for det som kommer også. Kanskje du kan si at du ikke vil være ringehjelp likevel? Alle forstår sikkert det.

Jeg skal ha to uker ferie før permisjon :-) Gleder meg!! Da blir det 5 uker fri før termin, og jeg kan være uthvilt til snuppa kommer ❤️

Jeg skal ikke ha ferie før termin, tar heller ut ferien "inni" permisjonen så jeg får vært lengre hjemme med mini:)

Ingen ferie før permisjon. Men så går jo jeg 100% sykemeldt også nå. Så da er det jo ingen vits. Putter inn litt ferie i permisjonen så forlenger jeg den bare. Eller tar ferie når min mann tar permisjon

Jeg skal jobbe ut uka nå og tar 2 uker ferie da før permisjon. Det skal jammen bli godt ja, jeg hadde ikke orka 2 uker til med jobb, spesielt ikke nå som beina plutselig har begynt å hovne opp skikkelig.

Skal ta ut 3 uker ferie etter permisjonen min er slutt, så jeg får 3 uker ekstra hjemme med lillegutt :) Er 100 % sykemeldt nå, så for min del har det ikke noe å si hvis jeg hadde tatt den ut før.

Jeg skal ha tre uker ferie før permisjonen. Kunne jo forsåvidt flyttet den til inni permisjonen for å få lengre tid hjemme, men syns det er fint å få god tid med familien før tre blir fire også :-)

Gikk ut i 100% sykemelding idag, så jeg skal ikke ta ut noe ferie. Det er litt lite vits. Men jeg skal ta ut ferieukene mine i permisjonstiden, så jeg får lenger tid hjemme med lille :)

Jeg skulle ha ferie 3 uker før perm, men så ble jeg sykemeldt 100% så da blir ferien flyttet over til neste år :-)

Jeg hadde 5 uker tilgode, og personallederen anbefalte meg å ta ut alle fem i sommer sammenhengende fra 4.juli-8.august. Da var jeg frisk og vel, og tenkte det var OK. Nå sitter jeg her med bekkenløsning og svangerskapsdiabetes og har foreløpig blitt sykemeldt 100% fram til 6.juli. Snakket med sjefen og hun sier jeg vil få ferien igjen nå. Hvis jeg da blir sykemeldt 100% videre da. Ellers må jeg jo bare ta denne ferien og fungere på en halv en. Det har vært vanskelig å få sykemelding tidligere denne måneden, enda jeg har kjørt 4 mil til jobb hver dag og har slitt vanvittig med bekkenplager. Nå sa jeg bare at det er helt stopp! Jordmor anbefalte meg å lytte til kroppen og ikke slite meg ut.

Skulle egentlig ha ferie før perm, men nå har jeg gått over på svangerskapspenger, så da får jeg utbetalt ferieukene istedet!

Jeg ble 100% sjukmeldt no. Så ferien skal jeg ha rett etter permisjonsslutt, så da blir jeg noen uker lengre hjemme før pappaen skal ha perm :)

Jepps :) 2 uker ferie før perm. Siste dag på jobb blir 1.juli. Og siden jeg er 30%sm er det bare 5 dager igjen å jobbe inkl i dag. :D

Back
Topp