Smimzy Elsker forumet Desemberskatter 2016 Marsipanene 2019 13 Apr 2016 #21 Italia ei uke, om jeg tørr å dra :s
GjerneEnGuttNr3 Forelsket i forumet Desemberskatter 2016 15 Apr 2016 #22 Vi skal backpacke to uker i Israel når jeg er 19 uker på vei Og kanskje ei uke i Hellas i uke 26.
Nette Glad i forumet Desemberskatter 2016 15 Apr 2016 #23 GjerneEnGuttNr3 skrev: Vi skal backpacke to uker i Israel når jeg er 19 uker på vei Og kanskje ei uke i Hellas i uke 26. Klikk for å utvide … Godt å høre at flere skal til Syden når vi er blitt et stykke på vei
GjerneEnGuttNr3 skrev: Vi skal backpacke to uker i Israel når jeg er 19 uker på vei Og kanskje ei uke i Hellas i uke 26. Klikk for å utvide … Godt å høre at flere skal til Syden når vi er blitt et stykke på vei
anonaBella Bråkebøtte 15 Apr 2016 #24 Kypros i juni og en eller annen tur i August Ikke bekymret for å reise. Reiste mye i begge svangerskap, og det er bare å ta forhåndsregler Jeg hadde planer om å feire jul på Tenerife i år...tror jeg må legge de planene på vent
Kypros i juni og en eller annen tur i August Ikke bekymret for å reise. Reiste mye i begge svangerskap, og det er bare å ta forhåndsregler Jeg hadde planer om å feire jul på Tenerife i år...tror jeg må legge de planene på vent