Ferie

Lucki

Blir kjent med forumet
Har dere planlagt noen ferie i sommer? Hvor langt ut i svangerskapet er det greit å reise til "Syden"?

Det kommer ann på formen din. Også har du ulike flyselskapene egne regler.

Vi skal til Kroatia og Ålesund. Vi er også mye på hytta.

Synes sydentur er greit frem til uke 30-32 ca. Kan trygt dra i sommer ihvertfall :)

Skal 2 uker til Tyrkia i august. Har vært der flere år på rad.. Så vet det blir varmt.. Men reisen var bestilt før jeg fant ut om graviditeten..

Skal til USA i 17 dager :)

Skal til Kroatia og Montenegro, satser på at det går greit. Gleder meg til sol og varme :-)

Kommer helt an på formen, men med norwegian f.eks kan man fly frem til uke 36 (36+0)

Jeg var i Spania fra uke 32-34 i forrige svangerskap. Kjempedeilig med en tur før snuppa kom:)

Jeg skal til Spania i 17 dager, kommer til å være 16-18 uker da. Det går nok bra tipper jeg, det eneste jeg skal forhøre meg med legen om er om jeg kan sole meg på samme måte som før. Pleier å ligge hele dagen i sola (- 1 time kanskje lunsj)...

Jeg skal til Spania i 17 dager, kommer til å være 16-18 uker da. Det går nok bra tipper jeg, det eneste jeg skal forhøre meg med legen om er om jeg kan sole meg på samme måte som før. Pleier å ligge hele dagen i sola (- 1 time kanskje lunsj)...

Man skal vel helst ikke sole seg like mye pga overoppheting. Jeg ble anbefalt å holde meg mest i skyggen.
Også kan hormonene forårsake pigmentflekker, men det er jo bare det estetiske da.

Man skal vel helst ikke sole seg like mye pga overoppheting. Jeg ble anbefalt å holde meg mest i skyggen.
Også kan hormonene forårsake pigmentflekker, men det er jo bare det estetiske da.
Huff, det tror jeg blir kjipt!! Vil bli brunest mulig :)

Har tre uker ferie i starten av august. Ingen planer ennå. Vi hadde tenkt å spare penger siden vi mest sannsynlig skulle begynne prøverør til høsten. Men satser på vi slipper det nå:)

Kanskje vi hopper på en tur. Hvis ikke er det jo både fotball em og sommer ol så jeg kommer ikke til å kjede meg

Vi skal være masse i Tønsberg og Stavern, dyreparken og tusenfryd. Da blir nok frøkna fornøyd. Ferie budsjettet går til oppussing av rommet til storesøster og den kommende babyen:) men hadde nok ikke orket å ha det for varmt uansett:)

Huff, det tror jeg blir kjipt!! Vil bli brunest mulig :)

Hjelper vel om du er ved vannkanten så du får avkjølt innimellom da, men hjelper vel ikke på evnt pigmentflekker da..

vi skal to uker til mallorca i juli. bestillte før jeg var gravid :) Mallorca er heldigvis ikke den varmeste plassen og vi har jo med lillesnupp på 1 år, så vi kan ikke være i solen heeeele dagen uansett :)

Vi skal til Barcelona nå 15 mai, til Rhodos 5 juni og til Kypros 5 august. Så blir litt reising, men satser på det går fint

Spania i 2 uker i midten av august :D er da i slutten av uke 24 når vi reiser :) turen var bestilt noen mnd før vi ble gravide, da vi ikke ville sette livet på vent :) gleder meg å håper flyturen går fint :) skal kjøpe meg støttestrømper så går det nok greit :)

Back
Topp