Ferie!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Nå er det vel snart ferie for storesøsken og mannfolk? :) Skal dere noe spesielt? Reise bort eller hjemmeferie? :)
 
Ferien til storesøster startet i dag og mannens ferie starter til helgen. Så da fiser vi til Danmark, og jeg har gledet meg som en liten unge siden november :)
Vi skal bo en uke i feriehytte i marielyst på øya Falster :) tradisjon :)
 
Sambo starter ferien på fredag! Da drar vi på hytta og blir der en uke, så en uke til Oslo for å være med mamma og pappa. Og så skal vi siste uka til en øy i Oslofjorden sammen med mange andre og ha en slags kollektiv-ferie. Vi lager mat sammen og har masse aktiviteter for store og små. Jeg var med på det da jeg var barn, så det blir stas!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
De har vært hjemme 1 uke og har 2 igjen. Vi har kost oss med kafebesøk, togtur, lekeplassturer og familiekos. Reiser til mitt hjemsted seinere denne uka og en tur på hytta neste uke. Storesøster trengte virkelig ferien, hun har vært så sliten hver dag etter barnehagen de siste ukene..
 
hyttetur til Trysil:) Gleder meg til han er større så vi kan dra til fornøyelsesparker/dyreparker
 
Høres hyggelig ut alt sammen :) Her tar storebror ferie fra fredag, så neste uke er jeg alene med begge. Satser på en tur til Nordens Ark, og en togtur et eller annet sted for storebror sin skyld :) Uka etter tar mannen ferie, så da tar vi noen dager i Bø i Telemark, før dåp og besøk fra Danmark helga etter. Og så drar vi til Danmark uka etter dèt igjen. :) Gleder meg!
 
Vi skal til Hunderfossen. Og mor gleder seg nok mest :) skal også innom lilleputthammer og til Sverige å innom tomteland. Vi reiser med et vennepar med jevngammel barn så denne ferien er for storesøstrene.

Foresten han som driver eget firma (mannen) skal for første gang EVER ha 3 uker ferie.



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Guttene har ferie siden fredag. Mannen skal ikke ha ferie i sommer, kun 2 uker pappaperm. Han vennen som gikk bort jobber sammen med min mann og får å få det til å gå opp ble det slik... Ikke bare bare med en mann i lederstilling.

I år skal vi være hjemme, da hele min nærmeste familie kommer på besøk. Så om to uker kommer de første :) Skal ha dåp når alle er her, ellers er ingen planer lagt. Blir 8 stk som kommer, bare ei uke alle samtidig, ellers fordelt på 3,5 uker. Godt vi får ei uke alene før skolestart for å få guttene tilbake i rutiner
 
Her blir det en uke til Danmark, besøke svigers og en tur på hytta:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Mann og storebror har første uka med ferie denne uka og vi er på et feriehus i Danmark ei uke med et vennepar. Skal videre til hytta deres i Norge et par dager etter dette. Så skal vi ei uke til Syden i slutten av August.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Dere som skal til, eller er i Danmark; hvor i Danmark? :)

Vi skal til Hals. Aldri vært der eller hørt om det før, men passe avstand å kjøre fra båten:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Noen dager på hytta og en uke på bornholm.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen dager på hytta og en uke på bornholm.

Sent from my iPhone using BV Forum


Bornholm er fint! Vurderte det, men syns det ble litt langt å kjøre:) Hvor tar dere båten fra?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Bornholm er fint! Vurderte det, men syns det ble litt langt å kjøre:) Hvor tar dere båten fra?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ystad, kort for oss da. 3t ink. ferja, men er svindyrt da.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Forøvrig så lurer jeg på hva som er ferie når man er i permisjon.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dere som skal til, eller er i Danmark; hvor i Danmark? :)
Er cirka en halv time fra Legoland. Ved Kvie Sø. Nærmeste stedet er vel Grindsted.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Elsker Bornholm! Har vært der hvertfall 7-8 ganger som barn og ungdom. Har brukt å kjøre fro Oslo og overnatte et sted i Sverige før vi har kjørt videre. Variert litt hvor vi har overnatta.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Forøvrig så lurer jeg på hva som er ferie når man er i permisjon.


Sent from my iPhone using BV Forum


for meg er det ferie når alle i familien har fri og jeg får mere avlastning, kort sagt en super lang helg xsmile3
 
Back
Topp