Ferie?

Johma

Flørter med forumet
Noen av dere damer som har tenkt dere på ferie i sommer (eller før)? :D Hvor skal dere, og har dere eventuelt erfaringer med å være gravid på ferie? Det går vel greit? :D
Jeg er sydenmenneske, og må til syden minst engang i året. Vi skal til Tyrkia i starten av Juni, da det ikke er alt for varmt der enda på denne tiden :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har lyst på en tur til Kristiansand, Sverige eller England, men vet ikke om det blir. Må se an økonomien da vi har andre ting vi kanksje ønsker å prioritere i år, vi får se :) Husker ikke hva jeg gjorde det året jeg var gravid på sommeren, men tror vi bare var hjemme eller en tur i sverige :p Jeg har aldri vært utenfor skandinavia ;o
 
Vi dro til Bulgaria når jeg var 4-5 uker på vei sist. Aldri vært så sur noensinne :D i år tenkte vi evnt Sverigetur eller kanskje ei uke i Hellas. Får se hva vi orker.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har allerede bestilt Kristiansand tur med jentene, også blir det nok Danmark i begynnelsen av august:) også vil jeg få til en storbytur med bare sambo og meg :) har ikke vært i syden med jentene ennå! Tror det kunne blitt en spennende flytur :D



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spennende! Selv tenker jeg det kan være greit å komme seg litt vekk, og prøve å slappe av litt før den lille kommer til verden :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi dro til Bulgaria når jeg var 4-5 uker på vei sist. Aldri vært så sur noensinne :D i år tenkte vi evnt Sverigetur eller kanskje ei uke i Hellas. Får se hva vi orker.


Sent from my iPhone using BV Forum

Haha, var du sint på Bulgaria-tur? :) Har selv vært i Bulgaria 3 ganger, elsker plassen! Var faktisk der jeg møtte min kjære :) (han er norsk ja, ikke en bulgarsk mann, hehe)
Hadde kunne tenkt meg tilbake dit i sommer og, men vil dra i Juni, og i Bulgaria er ikke været det beste akkurat da. Hellas høres deilig ut :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spennende! Selv tenker jeg det kan være greit å komme seg litt vekk, og prøve å slappe av litt før den lille kommer til verden :D


Sent from my iPhone using BV Forum

Det tenker jeg også :) Vi hadde tenkt oss på en liten storbytur før vi fikk positiv test, så det blir nok det i løpet av våren :) Aner ikke hva som skjer i sommer, vi vil gjerne kjøpe hus så da tenker jeg at det blir litt mye med ferietur i tillegg..
 
Haha, var du sint på Bulgaria-tur? :) Har selv vært i Bulgaria 3 ganger, elsker plassen! Var faktisk der jeg møtte min kjære :) (han er norsk ja, ikke en bulgarsk mann, hehe)
Hadde kunne tenkt meg tilbake dit i sommer og, men vil dra i Juni, og i Bulgaria er ikke været det beste akkurat da. Hellas høres deilig ut :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Vi var i Bulgaria i fjor, litt regn men stort sett bra vær :)
 
Haha, var du sint på Bulgaria-tur? :) Har selv vært i Bulgaria 3 ganger, elsker plassen! Var faktisk der jeg møtte min kjære :) (han er norsk ja, ikke en bulgarsk mann, hehe)
Hadde kunne tenkt meg tilbake dit i sommer og, men vil dra i Juni, og i Bulgaria er ikke været det beste akkurat da. Hellas høres deilig ut :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi, jeg var sur ja, for det var så varmt! :p Dro i slutten av juli-starten av august. Jeg hadde aldri vært i syden før da, så overgangen ble innmari brå for ei nygravid frøken :p
 
Hihi, jeg var sur ja, for det var så varmt! :p Dro i slutten av juli-starten av august. Jeg hadde aldri vært i syden før da, så overgangen ble innmari brå for ei nygravid frøken :p

Haha, her sitter jeg å ler, på din bekostning :p Beklager, hihi, men jeg ser det for meg skjønner du! Det er jo da det er varmest i Bulgaria også, så skjønner godt du surnet litt da ja :) hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi var i Bulgaria i fjor, litt regn men stort sett bra vær :)

Oi, kanskje vi tar turen til Bulgaria istedet for Tyrkia da :D Tiden vil vise, men om været er greit så er det ingenting annet jeg bryr meg om :D
Koselig med huskjøp da, forresten! Skjønner det kan bli i det meste laget å dra på ferie midt i det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha, her sitter jeg å ler, på din bekostning :p Beklager, hihi, men jeg ser det for meg skjønner du! Det er jo da det er varmest i Bulgaria også, så skjønner godt du surnet litt da ja :) hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg ler av det sjøl og nå :D da var jeg forbanna og sur :D maten smakte dritt og :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har bestillt to uker til tyrkia i juni, og satser på kjærestetur tidlig høst uten ungene
 
Oi, kanskje vi tar turen til Bulgaria istedet for Tyrkia da :D Tiden vil vise, men om været er greit så er det ingenting annet jeg bryr meg om :D
Koselig med huskjøp da, forresten! Skjønner det kan bli i det meste laget å dra på ferie midt i det :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig stille og rolig på den tiden ihvertfall. Sesongen har ikke kommet helt igang liksom. Vi syns det var veldig behagelig, særlig siden vi hadde med gutten til samboeren min :)

Ja, det blir bra med hus! Litt trangt her vi bor nå og deilig å slippe å flytte med en liten baby, så drømmen er å være i hus til sommeren :)
 
Jeg ler av det sjøl og nå :D da var jeg forbanna og sur :D maten smakte dritt og :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Det er det eneste jeg syns er litt dumt med Bulgaria - at maten ikke er noe å rope hurra for.. Vært der to ganger og begge gangene ble vi begge veldig matlei mot slutten for det var jo kun "syden-mat" å få tak i.
 
Sniker litt her. Jeg var på ferie rundt uke 30 sist svangerskap. Mye trasking og ståing (byferie), gikk greitt det altså, men hadde ikke kunnet dra noe senere enn det for min del.

Jæææævlig vond og hard seng på hotellet, sammen med stor mage, så var det ubehagelig.... så spør etter ekstra tepper og puter om dere opplever det samme.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Her blir det oppussing, hjemmekos og forhåpentligvis mange strandturer i sommer. Har nytt hus med masse som må fikses. Også har jeg vært i permisjon i ett år nå så har ikke spart opp verken ferie eller feriepenger.. Så mamma må jobbe...
 
Vi skal til Albir i Spania i slutten av juli, hvor vi pleier å reise hvert år. :) Typens besteforeldre har leilighet der, så da vet vi hva vi reiser til og det er kjekt nå som jeg er gravid. :) Spent på varmen, da. Men vi har så lyst til å reise på en siste ferie sammen uten barn, og da blir Albir det rimeligste alternativet. :) Kjøpte hus i fjor sommer, så trenger mest mulig penger til oppussing. Mye vi vil få gjort før november!
 
Blir Spania i slutten av juli, mannens foreldre bor der så det er rutine hver sommer... Blir nok godt og varmt for den voksende magen, men deilig også


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp