Ferie

Tobarnsmammajuni2014

Flørter med forumet
Korleis skal de gjera det med ferie? Skal de overføra det til neste år? Og korleis blir det då med feriepeng?
Mange spm her :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har høyrt at dersom all ferie skal overførast til neste år får du og feriepenger i januar neste år. .. betyr det ingen utbetaling i juni? Bli heilt forvirra her...

Skal gjør som ergoterapeuten :) ha ferie dette året, få stopper permisjonen å den forlenges med 5 uker ;)

Jobbe i kommunen og hr 1 uke og 2 dager igjen fra 2013 + 5 uker for 2014. Da vi tar ferie uten om juni mnd får vi vanlig lønn. Så da jeg tar min ferie om det blir i 2014 eller i 2015 får jeg utbetalt lønna mi da. Eneste er at ferien fra 2013 blir jeg og ta ut i 2014 etter at den permisjonen som er forbeholdt mor, ellers mister jeg den pga kan ikke overføre flere år tilbake. I kommunen her er det ingen problem med og få overført ferien om det er 2 eller 5 uke ferie til neste år da man er i permisjon. Dette blir jeg ikke og stresse så masse med foreløpig, Planen er halvveis klar så snakker med hun på lønn som har med permisjonene da det nærmer seg og sende inn søknaden til nav.

Mener du om jeg får feriepenger eller lønn, eller om jeg i det hele tatt får penger?

Får det vanlige bare at jeg får 5 uker ferie utbetalt i penger i tillegg :)

Om du får penger i heile tatt? Eg fekk beskjed om at dersom eg velge og overføra ferie til 2015 og få feriepengene utbetalt i januar 2015 vil eg ikkje ha utbetalt noko i juni ... bli så usikker :)

Om du får penger i heile tatt? Eg fekk beskjed om at dersom eg velge og overføra ferie til 2015 og få feriepengene utbetalt i januar 2015 vil eg ikkje ha utbetalt noko i juni ... bli så usikker :)

Jøss.. Gjorde dette sist jeg hadde perm, og det eneste jeg husker er at jeg fikk litt mindre enn jeg trodde. Må sjekkes :)

Back
Topp