Ferie!!:)

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Skal dere noe sted nå?:-) nå har mannen ferie i 5 uker, og permisjon utenom og jeg har nesten ikke sett han de siste man-Tors pga arbeid. Vi reiser til ullared og Danmark de neste 10 dagene, så vi skal masse kos før lillesnuppa kommer:-) huset er nyvasket, alt er pakket, jeg er kosesyk men mannen har allerede funnet playstation kontrollen !!ImageUploadedByBV Forum1373659735.916798.jpg god ferie/sommer alle sammen :-)

Ferie her også, men her skal vi bare være hjemme å ruge og prøve å få denne ungen ut snart:P

Venter nr 3 4. August:)

Her er mannen igang med jobb til tirsdagen, så da blir det nok ikke noe mere reising før lille kommer ;) Har hatt en tur på hytta i kragerø, danmark og hytta i lårdal de siste 3 ukene. Så har jo reist godt fra oss :) Skal egentlig bli deilig å bare pusle på hjemme :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her er mannen igang med jobb til tirsdagen, så da blir det nok ikke noe mere reising før lille kommer ;) Har hatt en tur på hytta i kragerø, danmark og hytta i lårdal de siste 3 ukene. Så har jo reist godt fra oss :) Skal egentlig bli deilig å bare pusle på hjemme :)

Herlig :-D neste år reiser vi jo på ferie med nesten 1 åringer :-D

Sambo startet ferie denne uka :)
Vi blir hjemme, men tar nok noen dagsturer hit og dit :)

Termin 08.08.13

Ikke rart du er kosesyk!! Se den mannen din da!!!! Må være lov å si at han var kjekk da! :)

Nei, ikke mer reising her. Skal bare ruge meg ferdig her hjemme nå:)
Er kosesyk på mannen jeg og,men ikke i humør. Trist av alt det grå været :/

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

KOmme du egentlig fra Lårdal?? ;)
Eg bur i Vråliosen ;) not fare away.. :p

Ikke rart du er kosesyk!! Se den mannen din da!!!! Må være lov å si at han var kjekk da! :)

Nei, ikke mer reising her. Skal bare ruge meg ferdig her hjemme nå:)
Er kosesyk på mannen jeg og,men ikke i humør. Trist av alt det grå været :/

Hehe takk for det :-) håper dere også får noe av goværet som vi har hatt her :-) så det blir litt kos på dere :-D ser ut som det skjer noe her alikevell ;-) Hehe. Go natt damer :-)

Her har eg sagt at det blir ikke noe reising langt. Eg skal eg ein svipptur øve te danmark på mandag og levera eldstemann te mor mi. Så tar me oss ein tur vestøve te Sauda i slutten av mnd og kaptein sabeltann i begynnelsen av august.. det får vær mi reising denna sommaren ;)

Her sitter jeg alene hjemme mens mannen er på ferie med ungene. Orket ikke å bli med til Island i år og sitte i bil hit og dit rundt om hele øya!
Skal bare slappe av og kose meg uten mann og barn :) Savner de veldig da.. blir godt å få de hjem 25.juli!!

Her koser vi oss bare hjemme, med dyrepark og badeland eller stranda nesten hver dag:-) siste uka i juli håper vi formen tillater en liten tur vestover i bryllup og litt familiebesøk. Da lar vi gutta bli igjen hos besteforeldre et par uker så jeg får ruge ferdig uten barna (for da begynner mannen å jobbe igjen:-().

Hehe takk for det :-) håper dere også får noe av goværet som vi har hatt her :-) så det blir litt kos på dere :-D ser ut som det skjer noe her alikevell ;-) Hehe. Go natt damer :-)

;) ja, er lov å håpe ;) pissregner i dag :(

Starter ferie i dag gubben også, skal bli godt med tre uker uten den vekkeklokka på morgenen ;) skal på hytta en del, og så får vi barnevakt noen netter, så skal vi ut å kjøre atlanterhavsveien, så jeg endeli får se Kristiansund, Molde og Ålesund ;P og kose med mannen på hotell ;) og så må vi vel finne tid til litt morsomme ting med frøken fryd ;)

Starter ferie i dag gubben også, skal bli godt med tre uker uten den vekkeklokka på morgenen ;) skal på hytta en del, og så får vi barnevakt noen netter, så skal vi ut å kjøre atlanterhavsveien, så jeg endeli får se Kristiansund, Molde og Ålesund ;P og kose med mannen på hotell ;) og så må vi vel finne tid til litt morsomme ting med frøken fryd ;)
Hørtes helt fantastiskt ut :-D jeg ser også frem til
Morgenen uten vekkerklokke på 04.30....

Back
Topp