Ferie

Lille*

Betatt av forumet
Hei fine jentene :)

Har dere noen ferie planer fremover?

Vi har planlagt en tur til Danmark i en uke, 1 uka i juli... men så blir jeg litt skepisk nå som det er flere og flere julimammaer som får babisene sine ;)

Hei fine jentene :)

Har dere noen ferie planer fremover?

Vi har planlagt en tur til Danmark i en uke, 1 uka i juli... men så blir jeg litt skepisk nå som det er flere og flere julimammaer som får babisene sine ;)
Hvor skal dere?:-)

Vi blir hjemme i sommer. Kjøpte ett gammelt hus i fjor sommer, så har masse å gjøre her hjemme.

Det blir nok noen dagsturer hit og dit. Oslo, Hunderfossen, Lilleputthammer f.eks.

Får også besøk i noe av ferien :)

Har ingen konkrete planer, bortsett fra noen hytteturer hit og dit, muligens til et vennepar som har hytte også :) og så må vi prøve å gjøre 'ferietinger' selv om vi mest sannsynlig blir i Trøndelag hele ferien :) pirbadet,stranda, munkholmen, turist i egen by, og ellers skal vi fortsette oppussing av sommerhuset vårt, så det forhåpentligvis kan brukes for fullt til neste sommer :D

Me har nettopp hatt oss ein tur te Tyskland, så var det planer om at me skulle i 40-års dag te stefar min i Danmark, men den er utsatt. Så da holder eg meg hjemma og håper på at det er mange som vil komma på besøk te oss ;) Blir nok ein snar tur hjem te Sauda i løpet av sommaren, og Kaptein Sabeltann 2.aug ;)
Ellers bare sånn dagsturer rundt om i området tror eg ;)

Me har nettopp hatt oss ein tur te Tyskland, så var det planer om at me skulle i 40-års dag te stefar min i Danmark, men den er utsatt. Så da holder eg meg hjemma og håper på at det er mange som vil komma på besøk te oss ;) Blir nok ein snar tur hjem te Sauda i løpet av sommaren, og Kaptein Sabeltann 2.aug ;)
Ellers bare sånn dagsturer rundt om i området tror eg ;)
Me au ska på Sabeltann 2 august og grusomme gabriels skatt :-)

Vi har akkurat vært i Spania:-) så siden det bare er 8 uker igjen blir det hjemmesommer. Satser på mye fint vær , slik at vi kan kose oss masse ute. Ellers blir det litt dagsturer og mye besøk:)

Skal til sverige 1.eller 2. uka i juli! :) Gleder meg, for jeg vet at IKEA og barnas hus har savnet meg! ;p

Back
Topp