Ferie?

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Skal dåkker feriere i sommer?
Vi har ikkje planlagt nån ting.. æ har ikkhe tatt ferie en gang.. tenkte putte d inn i perm... men no ser d ut som æ bli 100% sm! Har da fått skrekkelig lyst på en ferietur... bare kose sæ med snuppa før ho bli storesøster :-)
Ho snakke myye om ferie åsså.. da ei i bhg ho e veldig gla i har tatt ferie.. ho skjønne nok ikkhe bæra, men æ får bare mer lyst når ho snakkd så mye om d ;-)

Me skal på tur til Berlin, så,til Danmark. Trenger ikkje være store turen før at da er ferie! :)

Mange billige turer om dagen hvis du vil ha Strand. er jo bare å ta de ut av barnehagen og reise!

Me skal på tur til Berlin, så,til Danmark. Trenger ikkje være store turen før at da er ferie! :)

Deilig :) Nei det treng ikkje være lange turen... når du e sm får du vel ikkje reise ut av landet heller....

Mange billige turer om dagen hvis du vil ha Strand. er jo bare å ta de ut av barnehagen og reise!

Joda... men e vel ikkje lov å reise ut av landet når du e sm... har lest att sverige,danmark og finland e lov.. men vet ikkje om d stemmer!

Det får du vel! Jeg er 100%sm og reiser til syden i morgen. Hvis du avvikler ferie så må du bare skrive det på sykemeldingsskjema. Hvis du ikke skal bruke av ferien din så må du søke til NAV om å beholde sykepengene dine mens du er borte. Du behøver ikke få svar før du reiser men det er en fordel hvis papirene er inne før du reiser. Det er det jeg har fått beskjed om på NAV.

Vi har leid et fint hus/gård for vennegjengen ( m.unger for de som har) og har så to dager i Bø Sommarland. Passer meg som gravid helt perfekt! :D Elles går nok resten av sommeren til ymse byggeprosjekter.

Vi skal på landet i tre uker:) om det er bra vær da vel og merke, for eg nekter å sitte der i tre uker i regn:P det kan bli vell kjedelig:) samboer snakker om en tur til Sverige, men vi får se om vi får pass til hunden først..:)

Jeg er også sykmeldt og har søkt om å få reise til utlandet. Fikk et skriv fra legen min om at det ikke ville skade meg, og da var det greit :)

Jeg får ikke lov av legen å dra på ferie, for dårlig form :( Måtte droppe tur til Dubai i januar også pga svangerskapet, det var ikek forsvarlig å fly, og måtte takke nei til gratis tur til Tyrkia for noen uker siden. Og det blir bare hjemme i sommer også, får hverken lov å dra i bryllup 5 timer unna eller reise hjem til foreldrene mine (8 timer kjøring eller en time fly). Men, jeg skal ta det igjen etter fødselen :D

Her blir det vel en liten kjøretur i juli eller august tenker jeg. Er begrenset med penger, så vi får se det an ;-)

Back
Topp