Ferie...

*Pudding*

Glad i forumet
Jeg vurderer å bestille til UL (privat) før vi drar på ferie, sånn bare for å sjekke at alt er bra...
Ville dere gjort det?

Ja, godt å vite at alt er bra! :-)

Litt det jeg også tenker... Mulig mulig jeg må gjøre det :p
Er jo greit å vite at alt er i orden før jeg skal fly Europa rundt p

Ja, jeg har tenkt å gjøre det samme :) Skulle det skje noe i utlandet, tenker jeg det kan være greit å ha vært til en undersøkelse i forkant også.

Jeg tenker også det, mitt største mareritt er en sa i tyrkia. De sier jo at dersom man ser et bankende hjerte er sjansene mindre for sa.

Gjør de det? Det har ikke jeg hørt... Men jeg er ny på ALT som har med svangerskap å gjøre :)
Da skal jeg i alle fall prøve å få til en tidlig UL! Reiser når jeg er i uke 13, så kanskje uke 12 hadde vært en grei uke :)

Gjør de det? Det har ikke jeg hørt... Men jeg er ny på ALT som har med svangerskap å gjøre :)
Da skal jeg i alle fall prøve å få til en tidlig UL! Reiser når jeg er i uke 13, så kanskje uke 12 hadde vært en grei uke :)

Jeg reiser når jeg er 11+3 , og skal få til UL hos gynekologen min i uke 11 :)
Det bør nok passe bra. Da er man jo kommet så langt også, at sjansene for at det skjer noe er mye mye mindre :)

Vi reiser 26 juni og jeg hsr fått time hos jm (min første time ) og ul der 25 juni ♡♡♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp