Ferie

Gella

Gella
Heisann,

Er det noen av dere augustmammaer som planlegger ferie før eller i sommer!? hvor går turen? vi lurer på å ta en tur på vårparten for å sikre oss litt sol på kroppen, men hvor turen går er enda litt usikkert...

Vi skal til DK i slutten av juni for å feire en 40-års dag, ellers blir det en tur til tyskland nå i mars-april.. Etter turen til DK blir det bare Norgesferie.. Eg tar ingen risiko på å føde i utlandet ;)

Her blir d huskjøp i løpet av mnd og så flytting, så tror vi kommer til å nyte sommeren i nytt, stoooort hus!!

Her blir det ikke ferie før i slutten september. Da blir det 18 dager i Orlando :D
Ellers går nok sommeren til å pusse opp enda et barnerom <3

Skal på påskeferie til Tallinn:-) vurderer sydentur i mai, men tror ikke jeg får fri. Så blir det hytta i nesten hele juli for da har sambo pappaperm med nr1, så håper nummer 2 ikke kommer før termin :-p

skal en uke til syden i starten av mai, å så blir det vel litt farting rundt om i norge etter det, og hytteliv i ferien ;)

I sommerferien blir det Norges ferie. Kunne gjerne tenkt meg en utenlandstur før det, men vet ikke om vi kan prioriterer det økonomisk.

Blir en helgetur med 2 dager ekstra til Roma midten av mars ;)
Skal kanskje reise til syden i påskeferie også :)

Skal til Tyskland i mars, hjem til Mammaen min :-) Etter det blir jeg her. Sambo reiser først med ene gutten vår i Mai, så med dattera hans i Juni og med andere gutten vår i Juli. Håper ikke jeg måmbli satt igang når han er bortreist i Juli,da sliter jeg BIG TIME med barnepass! Jeg tørr ikke å dra noensted iom at også dette blir en risikosvangersksp. Men vil ikke at ALLE må være hjemme fordi JEG ikke kan dra!

Her har vi ikke lagt noen planer enda, men litt farting til besteforeldre og kanskje Namskogan familipark, noe morro finner vi i hvertfall på så ungene får kost seg :)

Den egentlige planen var fjelltur (bare korte dagsturer), men regner ikke med at jeg orker det i juli, hadde i hvertfall bekkenløsning når jeg var kommet så langt med de andre to.

Skal til Tyskland i mars, hjem til Mammaen min :) Etter det blir jeg her. Sambo reiser først med ene gutten vår i Mai, så med dattera hans i Juni og med andere gutten vår i Juli. Håper ikke jeg måmbli satt igang når han er bortreist i Juli,da sliter jeg BIG TIME med barnepass! Jeg tørr ikke å dra noensted iom at også dette blir en risikosvangersksp. Men vil ikke at ALLE må være hjemme fordi JEG ikke kan dra!

Vi skal til svigers i mars, april en gang. Det blir siste turen jeg har til Tyskland før babyen kommer.. Vil ikke føde hverken i Tyskland eller i Danmark der mamma bor ;)

God tur te DE kos deg ;)

Vi skal til svigers i mars, april en gang. Det blir siste turen jeg har til Tyskland før babyen kommer.. Vil ikke føde hverken i Tyskland eller i Danmark der mamma bor ;)

God tur te DE kos deg ;)

Så mannen din er tysk? :-) Hvor i tyskland skal dere?
God tur til deg også! :-)

Sommerferien blir tilbrakt hjemme, vil ikke dra noe sted såpass nærme termin.
Drar bare på dagsturer i området vi bor i.
Vi får sikkert besøk av slekt og venner.

Vi skal hjem til min mor i påskeferien, gleder meg masse.
Vi skal kanskje en tur til orkanger og trondheim for å treffe venner i kristi himmelfart langhelga....

Jeg og min kjære reiser til Florida i tre uker nå i mars, også skal hele familien ei uke til Gran Canaria i begynnelsen av mai. Håper også å få til noen turer til leiligheta vår i Kroatia i løpet av våren.

Ja, han er tysk og kommer fra meklenburg-vorpommen. svigers flyttet for ikke så lenge siden til Rûgen. Så det skal bli spennende å se hvordan de har fått det :)

Hvor reiser dere til da??​

Det var jo ikke langt, jeg er født og oppvokst i Luebeck og reiser alltid dit:-)

Vi dropper det:-) jeg skal til Lisboa i mars, da skal vi også ha ei langhelg i Danmark og danmarkstur tar vi sikkert i pinsen også... Blir nok noen turer hjem til Vestlandet i sommer,en ellers blir det å holde seg i ro;-)

Back
Topp