Ferie?

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Har dere tenkt på ferie? Vi har snakka litt om ferie og hadde halvvegs bestemt oss for Danmark. Vi bor i Nord Norge og jeg har all min familie på Østlandet så hadde tenkt å reise dit for så å dra derfra til Danmark. Men HVIS vi nå får ett barn i september så ble jeg med ett så usikker... Hvordan er det evt å fly osv når man er såpass gravid? (i "verstefall" så har ikke vi ferie før slutten av juli/begynnelsen av august.

Vi skulle egentlig til thailand i februar vi da.... :p men ser nok ut til at den utgår.... men vi skal på ferie til Lom til sommeren, det blir godt.

Hør med legen din ang flyging, de fleste flyselskaper har og egne restriksjoner ang graviditet ;) også spørs det sikkert litt på hvor du skal hen ;)

Tror det er etter mnd 8 man ikke bør fly? Litt usikker.
Men i sommer vet jeg faktisk ikke, tror det blir noen små turer, men blir neppe noe tur ut av landet :-)

Tror ikke det blir lange reisene i år på oss. En tur på hytta og til familie i Sverige er vel det vi kommer oss på :)

Vi har campingvogn så vi får vel ta noen småturer med den, men det kjipe er at jeg mest sannsynlig ikke får møtt familien min i sommer :( men vi får se.. kanskje vi tar en tidligere tur eller noe... kommer ann på penger, for det er jo endel som må kjøpes inn til ett nytt familiemedlem (med tanke på at alt vi har igjen er en voksipose og en stol etter de to eldste.)

Det er litt forskjellig fra flyselskap til flyselskap men de fleste sier vel at du kan fly før uke 37

Skal vel en tur til tr.heim på ett land rover treff,ellers vet vi ikke enda... kjæresten vet ikke ferie enda og jeg har to uker jeg ikke vet når jeg skal ta enda...

Sent from my HTC Legend using BV Forum

Vi har ferie uke 29,30,30 og plusser man på 2 uker ser man hvor langt jeg er:p fine med å bli unnfanget på julaften, lett å holde styr:p vi skal vel ta bil ned til østlandet til min familie og bare slappe av å kose oss:) skal også ta fly ned i påsken:) om jeg skal reise noe lenger må jeg gjøre det i ferie ukene mine, og da begynner jeg å bli ganske stor, trur heller jeg vill slappe av å kose meg hjemme:)

Tror det blir en kort ferie på hytta til svigers... Vurderer å kanskje ta en tur til syden på våren bare for å sikre meg litt sol, men er litt redd for å reise noen plass med dette i magen :)

Vi tenker kanskje å reise 1 - 2 uker til Egypt i feb/mars, så håper samborer får masse overtid fremover :D
Hvis ikke reiser jeg kanskje med ei venninne i 1-2 uker. Men vil helst reise på kjærestetur<3

til sommeren reiser vi ned å besøker familien min på sørlandet i 1-2uker og kjøre innom sverige en tur :)

Vi satser på å kjøre til Danmark og Tyskland i sommer :) Spendt å se om jeg blir tung evt får bekkenløsning, da dropper vi vel bilen å flyr i stede :) Pla en er å kjøpe inn babyutstyr som vogn osv i utlandet:)

Har veldig veldig lyst på en danmarkstur eller syden tur... Men skal bygge terrasse og hele uteområdet fra påske av så det spørs hva vi får råd til... Litt dumt for i sommer som var måttå vi prioritere møbler til nye huset siden vi flyttet i juni, så kjenner jeg vil bort sammen med familien :)

Back
Topp