Ferie.

Real

Gift med forumet
Hei dere:) Hva har dere gjort i ferien? Har dere hatt bra vær? Hvor har dere vært? Jeg har nesten 5 uker ferie som venter på meg fra 06 August. En uke bilferie til Vesterålen for å besøke et vennepar som er derfra og som er hjemme på ferie. Og resten av ferien skal tilbringes på Tjøme der vi har en liten plastsnekke på 21 fot som vi kjøpte oss ifjor:) Hååper været blir bra, hvis ikke reiser vi utenlands den siste uka.

ååååå heldigen som ikke har startet ferien enda =)
Jeg starta på jobb igjen på mandag... Hadde da hatt 3 uker ferie. Var en liten tur i Danmark, resten var vi hjemme å jobba litt i hagen og bare koste oss :) Været var
 så som så - regn, sol og kaldt -  lett blanding :) Nå ser vi bare frem til september, da blir det to uker i varmen :) håper bare formen holder seg bra:)

Håper du får en kjempe fin ferie og at du får fint vær:)

Æ jobbe 100 %,å sia d e sommer så har d blitt litt overtid :o) Ellers så har æ kosa masse me ongan,vært på fjelltura å på stranda, badeland, vært på tivoli å på besøk hos familien å vænna

Det hørtes bra ut:) Vi tar ut 4 uker ferie, men siden jeg jobber natt, skal jeg ikke på jobb før påfølgende fredag etter egentlig oppstart mandag. Digg! Jeg har 9 dager fri i strekk hver 3 uke, så det blir jo så og si en slags ferie hver 3 uke. Elsker å jobbe natt!!

Er det ingen andre som har hatt ferie her?

Noen som kanskje har tips til hvor vi kan reise den siste uka hvis det bare er regn her hjemme?

Har hatt tre uker ferie nå, og har vært to uker hos svigerfamilien min, og den siste uka føyk avgårde hjemme! Skal prøve å nyyyyte denne helgen sammen med mann og barn... :) Før det braker løst med ny jobb for min del, og ny bhg. for poden sin del! :) 

oi. har masse ferie til gode. men er sykemeldt, så kan jo ikke ta den ut når jeg er det. Får håpe jeg får den over til neste år, så kan jeg ha lengre permisjon ;)

Back
Topp