Ferie?

Curious

Betatt av forumet
Hvor skal dere på ferie i år?

Selv skal vi kjøre fra trøndelag og ned til stavangerområdet.

Blir en spennende ferietur, første ferien til snuppeline :)

er til "svigers" og ned til hans familie vi skal da,de må jo få hilse på snuppeline de også :)

blir spennende å se hvordan det kommer til å gå med kjøring i 12timer....hmmm. går sikkert bedre enn jeg tror :)

Vi reiser til Kypros på mandag :) en uke bare vi 3. Bryllupsreise :) ellers så blir det noen småturer på hytta :)

skal på hytta i sommer vi også :) herlig å være på en hytte uten tv og data ;)

Vi har allerede vært i Portugal og USA, og skal på en tur til i oktober. Mest sannsynlig så blir det Tyrkia :)

Var 2 uker i syden i mars. Gikk helt fint. Litt slitsomt med ei tulle som var varm og som ikke ville ligge så mye i vogn, men ellers fint.

Har nettopp kommet hjem fra en uke i Danmark. Helt supert ferieland, men ser at det blir mer og mer moro ettersom de blir eldre. Selv om eldste bare er 2,5 har han stor glede av alle aktivitetene.

Har vært i dyreparken 2 ganger i år, og skal en gang til til uka, og sikkert mer utover høsten, tenker jeg.

I sept/okt skal vi til Mallorca 2 uker. Det gleder vi oss til. Da er snuppa så stor at hun får med seg litt av det som skjer. Kryper og kanskje står litt selv(?)

Vi har prioritert å reise litt nå som vi har mulighet før jeg begynner på jobb igjen. Neste år blir det nok max en Danmarktur:)

Curious skrev:
ojoj,gikk alt bra? :)

Som bare det!! :D
Ikke noe problemer med å fly. Jeg passet på å time ammingen til vi tok av og sørget for at han hadde smokken når vi begynte nedstigingen. Faktisk bedre å fly til USA da vi fikk en seng til gullet som han sov godt i :) 

Det eneste som krevde litt av oss var det med tidsforskjellen når vi dro til USA, men det var vi også veldig forberedt på! Og ikke minst jetlaget når man er hjemme igjen, men med tiden til hjelp så ordner det seg også!

Det er annerledes å reise med de små, uten tvil, men med gode forberedelser og god tid så har det i hvertfall frem til nå blitt veldig bra :)

Vi gleder oss til neste gang allerede!!!

Curious skrev:
ojoj,gikk alt bra? :)

Som bare det!! :D
Ikke noe problemer med å fly. Jeg passet på å time ammingen til vi tok av og sørget for at han hadde smokken når vi begynte nedstigingen. Faktisk bedre å fly til USA da vi fikk en seng til gullet som han sov godt i :) 

Det eneste som krevde litt av oss var det med tidsforskjellen når vi dro til USA, men det var vi også veldig forberedt på! Og ikke minst jetlaget når man er hjemme igjen, men med tiden til hjelp så ordner det seg også!

Det er annerledes å reise med de små, uten tvil, men med gode forberedelser og god tid så har det i hvertfall frem til nå blitt veldig bra :)

Vi gleder oss til neste gang allerede!!!

Back
Topp