Ferie :)

supernuppa

Blir kjent med forumet
Jeg har begynt å tenke på ferie til sommeren :) Jeg syntes det er litt vanskelig og planlegge så lenge jeg venter en liten en i juni. Men pga av storesøster på snart 4 år syntes jeg alikevel det bør bli en liten tur. Noen som har tenkt på noe for sommeren??? tips mottaes med takk :)

Her kommer jeg til å gå masse i dyreparken i Kristiansand, greit å bo nærme ;)

Vi bestiller ingen tur, men detsom det går greit med nummer to, tenker vi å ta en tur til Danmark i august/september.

Har veldig lyst til å reise til Kristiansand jeg og. Det er bare sååå fint der. Men det er litt langt når vi bor i gjøvik område. så det får bli om et år eller to :)

Min mor og stefar har planlagt en tur med alle mine stesøsken med familier/kjærester til Danmark til sommeren......Jeg aner ikke hvordan vi skal klare det, med en 3 åring og nyfødd...men hadde jo vert kjempe kjekk ferie og vi har gledet oss mye til å få til denne turen...Så vi får bare se hva som skjer:)

Hvis ikke tror jeg det allikevell blir en rolig tur til Krsand og i dyreparken, storebror hadde syns det var stas å fått sitt kapteinsabeltann og båten:)

Vi har tenkt litt på en uke i dannmark i august, men bestiller nok ingenting får til sommeren. Må se an hvordan hverdagen går først...

Vi har snakket på det ja - og har funnet ut at vi ikke bestiller noenting nå...så tar vi det litt utpå høsten hvis mannen får ferie da. Da tenker vi på Kristiansand - selv om vi bor i Brumunddal, så det er et stykke å kjøre. Men vente til rutiner er inne på den nye familien:) Hvor lenge utover høsten er Dyreparken i Kr.sand åpen???
Kan også anbefale Bjørneparken i Flå...litt tungvindt med barnevogn, men for vår 3,5 åring (4 til sommeren) er det topp der!

Dyreparken pleier å ha høysesong frem til skolestart, og etter det går de rett over i mellomsesong. Litt kjedelig, mange aktiviteter som ikke er oppe da, men samtidig er det mye roligere i parken og ikke noe mas og jag!

Vi har tenkt oss til dyreparken i Kristansand, blir bare en helgetur. Ellers satser vi på å ta småturer på sparket.

Vi skal ikke på noe ferie i år utenom hyttetur og besøk til svigers som er en fergetur unna :) vil se hvordan dagene blir tenker jeg...

Her er faktisk barnefar dansk. Så blir nok en tur til Dk så fort mor og barn er friske og raske. Må jo ned å vise frem vidunderlig til hele familien og venner:D

Her kommer vi bare til å se an formen. Sist gang var jeg helt utslitt etter babyen kom, og tenker at det er greit å se an formen før vi planlegger noen turer. Men bor sentralt på Østlandet så er greit å ta seg dagsturer hit og dit samt tur til Sverige evt. 

vi legger ikke noen store planer men tenker å reisa på hytta til svigers på sørlandet. Så da blir det nok en tur til Dyreparken, noe storesøster nok setter pris på! 

Back
Topp