Ferie!

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Da har jeg og sambo bestilt ferie til Tenerife i januar! Skal bli godt og komme seg vekk fra hverdagens mas og sjas hjemme =)
Spurte legen i dag om det er trygt og reise.. Han konkluderte med at hvis man er nøye på kjøtt/kylllig er gjennomstekt og har med seg et lager med antibac er man trygg.. Trenger heller ikke noen vaksiner.. =D

Noen fler som skal reise under svangerskapet?

sko koselig!  Vi reiser til gran canaria i januar!  Blir deilig! Skal også bare passe på å spise godt stekt kjøtt, litt skeptisk til kylling...

vi ska til Tenerife i påsken.
hvis jeg får lov til å reise da. 
Er ca 29 uker da.

Jeg drar til Miami i slutten av januar og skal på 70 000 tons of METAL! (jeg ligger på forsiden der på et par bilder fra cruiset i år :D)

I år la vi til i Cozumel, i januar skal vi til Cayman Island :D Er nok litt trist at jeg ikke kan være med på alle aktivitene jeg vil, som paragliding, vannscooter, hoppe fallskjerm og sånn. Er jeg heldig kan jeg sikkert snorkle litt med noen fisk ;p Det gjorde jeg i år, fantastisk fine fisk, men jeg var så jævlig forkjølet, hostet, var tett i brystet, så jeg fikk jo søren ikke puste i masken. Jeg var mer ligge og duppe i vannflaten, mens de andre koste seg på bunnen :<

Håper cruiset fortsetter i mange mange år! De har daycare der!

Vi reiser til New York og Jamaica nå om en uke. 

Vi har alle vaksiner fra Fiji turen vi hadde tidligere i år, men må jo selvfølgelig ta forbehold. Som å ikke spise fra "dodgy" restauranter, gjennomstekt mat, bare frukt med skall osv. 

Snorkling går helt fint, har jeg fått beskjed om. Vi skal også gjøre noen aktiviteter, men det er jo ikke alt jeg kan være med på. Men sånn er det jo bare :)

TSRL skrev:

Snorkling går helt fint, har jeg fått beskjed om. Vi skal også gjøre noen aktiviteter, men det er jo ikke alt jeg kan være med på. Men sånn er det jo bare :)

Jeg har astma, vet ikke hvordan det blir når man har stor mage å dra på (begynner på uke 19 dagen båten legger fra, har allerede fått en søt liten mage, så ser ut til å vokse ganske kjapt her!) Er jeg tett pga forkjølelse blir det i hvertfall ikke noe slikt på den turen, jeg trodde jeg skulle dø en liten stund i år ;p

åååh, det hørtes deilig ut med skikkelig ferie! :D
Har ingen ferieplaner her!

Så herlig! Kos dere masse på ferie alle sammen. Her har vi ikke planlagt noe ferietur, så vi blir vel bare hjemme. Men forrige svangerskap var jeg og en venninne i Spania da jeg var ca. 4 mnd på vei. Det gikk kjempefint, var en veldig fin tid å dra på i svangerskapet. Sukk, nå fikk jeg også lyst til på ferietur :)

Hørtes skikkelig deilig ut med ordentlig ferie, ja!! Heldige dere!! ;)

Vi har prata om å ta en tur til Stockholm til våren vi da. Det er veldig fint der og! ;)
Da blir det bare meg og samboeren - "kjærstetur"!! ;) Greit å passe på før vi blir enda en til i familien. :) - også er det virkelig godt å bare kunne være kjærester iblant.. Det trenger alle! :)

Håper på en tur til Egypt i februar, har ikke bestilt billetter enda, men håper jeg får reist ned til mannen min før jeg ikke kan lenger, vet jo ikke når han får kommet til Norge dessverre!

ar ikke vaksiner og kommer heller ikke til å ta noe ekstra, ikke lenge siden jeg var der i 5 mnd uten noe problem så 2-3 uker går nok bra det også :) bare være forsiktig med kjøtt, vann, dyr og penger :) 

Tok stivkrampe vaksinen rett før jeg reiste sist gang i tilfelle jeg ble gravid :) og det ble jeg jo så det var nok smart :)

Håper vi alle som planlegger ferie får reist :) hadde hvert kjedelig med høyt blodtrykk rett før reisen ihvertfall..

Tananka skrev:
sko koselig!  Vi reiser til gran canaria i januar!  Blir deilig! Skal også bare passe på å spise godt stekt kjøtt, litt skeptisk til kylling...

Samme som oss det da :) Vi drar på sen men god bryllupsreise til gran canaria i januar :)

Vi drar til new york og skal feire nyttårsaften der nede:)

Back
Topp