Ferie uten barnet/barna?

Skrulletulla

Gift med forumet
Noen som kan dele litt opplevelser med det å dra uten barnet på ferie?

Vi skal 1 uke bort uten gutten,men gruer meg så at jeg blir helt kvalm ved tanken :([:(][:(]

ORIGINAL: Madeleine**

Vi hadde en kjæreste tur nå i mai bare meg og sambo.. tenkte at det var like greit siden kasper ikke får så stort utbytte av syden nå og at vi ville slappe av og ikke løpe etter han hele tiden..

vel: vi reiser ikke uten barn igjen på leeenge! Vi hadde lite og finne på,savnet kasper veldig og det hadde vært super gy for han og være med!

men men dette ar syden,vet ikke hvor dere skal?
vi reiser hvertfall ikke uten barn på mange år igjen[;)]

vi skal til kypros 23 juli,da er d 34 grader der,så han kan ikke bli med,vil ikke takle den varmen stakkars..

Men var det ikke noe koselig da?? Ååå,hvordan skal jeg holde ut da?? hjelp

Nå skal det sies at vi skal ha 2 uker ferie sammen før vi drar og 1 uke når vi kommer hjem ogjen.. da skal vi kose oss masse og være sammen hele tiden,håper det hjelper litt..

Vi bor uten familie i nærheten,så har aldri barnevakt så for oss er dette sjeldent.. vi trenger tid sammen nå og konsentrere oss om hverdandre,så til syvende og sist er dette for Ollivers del også (hvis dere skjønner) jeg skal klare det..

ORIGINAL: Skrulletulla

Nå skal det sies at vi skal ha 2 uker ferie sammen før vi drar og 1 uke når vi kommer hjem ogjen.. da skal vi kose oss masse og være sammen hele tiden,håper det hjelper litt..

Vi bor uten familie i nærheten,så har aldri barnevakt så for oss er dette sjeldent.. vi trenger tid sammen nå og konsentrere oss om hverdandre,så til syvende og sist er dette for Ollivers del også (hvis dere skjønner) jeg skal klare det..

Ja men det hørtes jo helt kurant ut!! Reis og kos dere, alle trenger vi det iblant[:)]

Har ikke vært alene en eneste natt siden før snuppa kom så jeg har utrolig lyst på en ferie med bare oss to, men det er litt for dyrt[&o]

Jeg mener at man har godt av å være litt borte fra barna. Man trenger litt fritid både alene og sammen med kjæresten. Det er deilig å savne noen og det er godt å se noen igjen når man møtes etter å ha vært borte. Samtidig trenger barna å være med andre sånn at de ikke blir for avhengig av foreldrene.

Vi reiser på kjærlighetstur til Island i morgen og blir borte fra lillegutt helt til søndag (ser han ikke før mandag). Gleder meg masse selvom jeg vet at jeg kommer til å savne han, men så lenge jeg vet at han har det bra hos mormor så engster jeg meg ikke. [:)] Vi skal kose oss glugg!!!

Har aldri skjønt den greia med at man ikke kan ha et eget liv selvom man får unge...

Men hvis jeg ikke hadde hatt lyst til å dra på ferie hadde jeg ikke reist. Kanskje du kan redusere ferien til langhelg hvis det er lettere??
Håper det ordner seg!

Vi hadde en langweekende når tvillingene var 1 år. Var da i London. Første gang de var vekke på overnatting osv. Syntes det var heelt forkastelig og dra fra dem og ble helt dårlig av tanken, men da vi hadde reist tenkte jeg bare at de hadde det bra og jeg roet meg med det. Så vi hadde en fin tur og bekymret meg ikke for ungene. Trenger en ferie innimellom vi og[:D] Og da var det ekstra stort og se ungene igjen etter litt fri..[;)] Og ikke hadde de hatt det vondt heller.

Back
Topp