Ferie uten barna

MinCariño

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Da har jeg sendt mine barn til faren sin. De skal være vekke i to uker.. :( det er lenge..savner de allerede. I dag griner og griner jeg..hormonene hjelper ikke på stemningen heller.
Om ikke vi finner på noe disse ukene tror jeg at jeg kommer til å sitte å grine hver dag..
Folk sier ofte at det hadde vært deilig med fri fra ungene, når en ikke kan velge å ha fri fra ungene så synes ikke jeg det er så deilig..:(
Flere hormonelle damer her, som må være uten sine andre barn i sommer?

Føler veldig med deg selvom jeg ikke er i situasjonen. Ser på venner og nær familie som opplever det samme å det er vondt altså.
Håper tiden flyr og at du snart har dem hos deg igjen :-(
Klem

Jeg måtte sende min gutt på 3 år til syden med faren i 8 dager. Han har aldri hatt han på ferie før, aldri bodd sammen med han, kun hatt han annenhver helg (fredag til søndag) fra han var 2,5 år. Helt jævlig var det, har grene hver dag siden han nevnte turen for flere mnd siden. Men jeg fikk han tilbake. Skjønner hvordan du har det veldig godt :-( Finn på noe, ikke bli sittende inne ale e å tenke for mye, det er ikke bra. Gå ut å finn på noe. Håper dagene dine flyr av sted selv om mine ikke gjorde det. Klem.

Btw, folk som snakker om "barnefri" og "frihelg" aner ikke hva de snakker om!! Grrr. Haater disse "frihelgene" mer enn alt annet på jorden!!

Har ikke måttet sende guttungen vekk på ferie. Men jeg var på husmorferie i England for to år siden. Jeg var da uten han i 12 dager, og hadde aldri vært så lenge vekke fra han da. Etter få dager var jeg nesten ødelagt av savn, ville bare gråte - selv om jeg visste at han hadde det fint sammen med faren. Måtte bare finne på ting å gjøre heeele tiden, så jeg ikke reiste hjem tidligere :P I fjor var jeg på venninneferie i ei uke - da var det ikke like tungt. Savnet var der, men ikke like kraftig som året før :) Savn er egentlig bare sunt, men tungt når det pågår. Bruk tiden til ting du ellers ikke får gjort og gjør mye, så flyr tiden avsted :)

Her har også jentungen vært vekke 14 dager på onsdag. :( har vært helt grusomt. Nå har vi gjort det i noen år da, men er umulig å venne seg til det. Har snakka på telefonen da minst annenhver dag.

Jeg måtte sende min gutt på 3 år til syden med faren i 8 dager. Han har aldri hatt han på ferie før, aldri bodd sammen med han, kun hatt han annenhver helg (fredag til søndag) fra han var 2,5 år. Helt jævlig var det, har grene hver dag siden han nevnte turen for flere mnd siden. Men jeg fikk han tilbake. Skjønner hvordan du har det veldig godt :-( Finn på noe, ikke bli sittende inne ale e å tenke for mye, det er ikke bra. Gå ut å finn på noe. Håper dagene dine flyr av sted selv om mine ikke gjorde det. Klem.

Btw, folk som snakker om "barnefri" og "frihelg" aner ikke hva de snakker om!! Grrr. Haater disse "frihelgene" mer enn alt annet på jorden!!
Stakkars stakkars deg!:( det må ha vært en omveltning for deg. Og for gutten. Håper gutten din syns det var greit på tur. Og at faren var snill, god og omsorgsfull mot han.

Her har også jentungen vært vekke 14 dager på onsdag. :( har vært helt grusomt. Nå har vi gjort det i noen år da, men er umulig å venne seg til det. Har snakka på telefonen da minst annenhver dag.
Er 4.året vi har det slik. Men ja, er som du sier, umulig å venne seg til det:(
Vi har bare avtale om en tlf samtale i ferien, om det ikke er noe spesielt som har skjedd..:( så jeg ser frem til helgen, da skal jeg ringe de og høre hvordan det går:)

Men i tillegg til disse som sier det hadde vært deilig med "fri", så har jeg også gode venninner som forstår meg. De har invitert på besøk, gått på kino, ut å spise osv, og ene året reiste jeg på weekend tur med en venninne:) første gang på weekend tur, og første gang på jentetur. Reiste ikke lengre enn til Oslo(fra Bergen). Men det var fint, de tre dagene slapp tankene litt:)
Og i fjor var det første sommer med ny mann, da ble det reise den ene uken, så gikk tiden fortere.
Nå har jeg et hus og en garasje som må males, noe grus som skal på plass, og en vestlandssommer som er grusom! Bare kaldt og regn:( så nå leter vi etter restplasstur for å få tiden til å gå. Pluss at med en i magen så blir det ingen maling på meg, eller tungt arbeid..merker at den stygge sommeren er med å gjør det vanskelig å finne på noe som får dagene til å gå..
Men takk for gode ord, prøver å finne på noe lurt..:)

Back
Topp