FERIE TIPS

a1989

Glad i forumet
Er det noen som har noen gode tips som man kan dra til eller gjøre i ferien som ikke koster alt for mye? Vil på ferie men aner ikke hva vi kan gjøre?! Kan godt være i utlandet Norge, Sveige, Tyskland, Danmark ++[:D]

Har du barn? Legoland i Danmark, Tusenfryd i Norge, Astrid Lindgrens verden i Sverige. Dyreparken i Kr.sand.

Uansett så koster det ikke så mye med syden tur. Ville heller reist en uke til syden enn å feriert i Norge hvertfall (med tanke på det dritt været vi har fått nå...).

Frustrert frue: nei har ikke barn enda, men ja sydentur er veldig akktuelt i dette "fine" været:D får se hva det blir til tenkte mer på syden utover høsten, men fullt mulig det blir nå pga været![:D]

CogJ: ja det hørtes koselig ut har aldri prøvd slike stugor før men he he[;)]

Det hørtes jo veldig koselig ut da[:)] Mulig vi prøver ut det litt i år hehe, får se ann været ltt oxo. Men tusen takk for tipset

Litauen og Latvia!! Billig å reise, billig å bo, billig å spise ute, billig å shoppe..
Liker meg veldig godt der, har vært i Riga (Latvia) og Klaipeda og Vilnius(Litauen)
Masse fint å se på, spes i Riga og Vilnius. Skal til Riga og Klaipeda selv i sommer, gleder meg:)

ORIGINAL: *Izzie*

Litauen og Latvia!! Billig å reise, billig å bo, billig å spise ute, billig å shoppe..
Liker meg veldig godt der, har vært i Riga (Latvia) og Klaipeda og Vilnius(Litauen)
Masse fint å se på, spes i Riga og Vilnius. Skal til Riga og Klaipeda selv i sommer, gleder meg:)

Tar dere fly eller kjører da?[8|]

Hei..  beklager, litt treig å svare... men vi tar fly. Kommer jo ann på hvor dere reiser fra, men fra Oslo er det som regel billigst. Vi tar fly fra vestlandet via Oslo, for billettene blir billigst da...
Jeg liker meg veeeeldig godt der som sagt. Reis til Riga eller Vilnius:)[:D]
Vi leigde bil ifjor og har kjørt litt i Litauen, men det er litt stress, for de er veldig hissige i trafikken.. skal kjøre forbi ALLE andre osv. i byn var det greit å ha kart, å stake ut veien på forhånd. Da kan den som ikke kjører lese kart;) Det gjorde vi, å det gikk fint!

Back
Topp