Ferie tips

plutt

Elsker forumet
VIP
Anbefaler å dra på ferie men ikke 14 dager på rund tur... I hoved sak skulle vi kjøre til fam på vestlande men vi ville da gjøre mer ut av det og kjøre kysten rundt, med stopp i kristiansand en natt og i mandal neste.. Det gikk jo kjempe fint men så kom vi oss til vestlande etter to dager...da var det først to netter hos eldste bror på en øy, så tre netter hos en tante på en annen øy.. Der etter tre netter hos Storesøter i Bergen. Og så til slutt kjørte vi til bake til den en øyen for å komme til fastland et annet sted for å være tre netter hos pappan min...

Dette har resultert i null rytme på lille... I går sovnet han i syv tiden på kvelden og våknet kl 04 lys våken, på dagen har han dårlig appetit men blid for det... Spiser nå tre ganger om natten før var det en gang.. Har nok blitt litt mange rare steder å sove på og mye kjøring...

Å hvor glad jeg er for at vi skal hjem i morgen... Gruer meg til å kjøre i åtte timer men for hvert minut som går er det kortere vei hjem... Sol er det også hjemme..

Back
Topp