Ferie tips søkes!

Mayb31

Elsker forumet
Her maser jeg om ferie tips igjen,men denne gangen er det til varmere strøk.

Har sittet å kikket på alle disse reisebyrå sidene på nettet og jeg tror jeg blir tussete av denne jungelen av hoteller og lovende ord!

Jeg vil til en plass hvor man kan få kjøpt norsk mat til en baby på 6mnd og hvor man kan få tak i en norsk lege om uhellet skulle skje.
Andre kriterier jeg har er at det skal være nært strand og gå avstand til et sentrum,da jeg ikke vil benytte meg for mye av droskje med to barn uten sikring.

Noen som har noen tips!!!!!????????????????

Må så klart være barnevennlig, helst bungalower!

Jeg sitter å drømmer litt om kanariøyene eller rhodos.... vi( eller jeg[8D]) har snakket løst om en tur til høsten[:D]

Har aldri vert på Rhodos.
Er det bra der? Hørt at det er steinstrender der og ikke sand,stemmer det?
Hva med å få tak i "norske" ting som babymat,lege etc.?

star tour har messe bilder på sin side.... det har også ving, saga solreiser og de andre tur operatørene...
vet ikke hvordan det er med mat og slikt, men om vi reiser kommer jeg nok til å kjøpr grøt evt. middags glasds å ta med, og selvfølgelig erstatning og bleier

Noe som heter Blue Village Nausicaa Beach på Kypros- Fig tree bay(Protaras) har jobbet der som guide, helt fantastisk vakkert og barnevennlig  http://www.startour.no/Booking/book.aspx?id=14304

Litt dyrt, men anbefales på det varmeste!!![;)]

Har vert på Kypros en gang før og det var på Agia Napa, Callisto hotell, og vi var utrolig missfornøyd. Ikke med hotellet,men med byen og maten der! Levde på McDonald en hel uke og derfor har jeg vonde tanker om Kypros....[&:]

ORIGINAL: Mayb31

Har vert på Kypros en gang før og det var på Agia Napa, Callisto hotell, og vi var utrolig missfornøyd. Ikke med hotellet,men med byen og maten der! Levde på McDonald en hel uke og derfor har jeg vonde tanker om Kypros....[&:]

Jeg har også vært der... for4 år siden... og det var ikke akkurat noe digg temp i sjøen[8|] ( og vi var der i slutten av juni)

i november i 2005 var vi her
http://www.startour.no/Resorts/travel.aspx?id=16700&cat=2|216&entry=49&dest=0&city=188&type=c&hotel=4694
 der var det fint... men for lang reise til at vi gidder å dra dit med Caroline no. Fly turen tok hele 12,5 timer

Vi kikker litt på å leie hus eller leil. på fastland Spania.
Har vert på Pilar de la Horredada, noen som vet om flere fine plasser?

ORIGINAL: mammanTil Amalie:)

hei.. hører ikke til i januar klubben, men jeg tenkte jeg ville anbefale et hotell i syden,... sea club på Alcudia.. mallorca.. der er det veldig barnevennlig,.. vi skal til i august/ september..:)

Der var vi for snart 15 år siden. Den gangen var det Tjæreborg som eide det.
Fantastisk sted. Men er det ikke noe dyrt å leve på Mallorca da?

You must log in or register to reply here.
Back
Topp