Ferie til sommeren?

iho

Elsker forumet
Hvilke ferieplaner har dere til sommeren? [:)]

Vi drar til Thailand om under 3 uker!! [:)][:)]
Gleder meg kjempemye!
Tror derfor ikke det blir så mye ferietur i sommer, kanskje noen småturer bare.. [:)]

Vi skal 1 uke på cruise i middelhavet i Juni, gleder oss masse:) Håper bare formen holder, siden de krever legeattest for å reise siden jeg er gravid. Men krysser fingrene for at det går fint[:D]

ORIGINAL: Miss lilla m baby

kristiansand dyrepark[:D] og andre ting som er moro for barn.

Ser ut som det blir Dyreparken for oss også! Og besøk til sambo sin søster som bor på Sørlandet. [:)] Elsker å planlegge, og siden sambo visst er vaksinert mot planlegging, får jeg planlegge ALT!!

Vi hadde tenkt å reise til Tyrkia i 2 uker, alt er bestilt, men legen fraråder meg å reise pga blodtrykket og varmen[&:] Så da blir det ikke Tyrkia-tur, men skal over til tanta mi i England en langhelg og over til bergen en tur og besøke familien der[:)]

Det blir ikke rare turen på oss til sommeren, men noen små turer litt her og litt der blir det nok. Synes vi må det pga. Olav Magnus [:)] Spekulerer litt på om vi skal reise til syden Januar 2011, om vi får tilbake noe på skatten.

Vi hadde en herlig ferie på 17 dager i januar. Var på en liten rundreise. Alanya, Istanbul og Dubai. Mannen min reiser på jobb etter påske og blir mer eller mindre borte frem til termindato [&:] Jeg skal en uke til leiligheten min i Tyrkia i juni med en venninne, ellers blir det å være hjemme å spare penger [:D]

skal nok ikke utenlands i år.. men blir nok en tur til dyreparken også har vi campingvogn i helgeroa, så blir nok boende der i sommer ! gleder meg [:D]

ORIGINAL: Miss lilla m baby

kristiansand dyrepark[:D] og andre ting som er moro for barn.

Ser ut til å bli det her oxo!!!
Håper på Sabeltann show.. Mini er helfrelst!! (forsvidt jeg og vært siden jeg var 8år så.. )

ORIGINAL: fruit

Gleder meg kjempemye!
Tror derfor ikke det blir så mye ferietur i sommer, kanskje noen småturer bare.. [:)]

Ååååååh,DET hørtes deilig ut det;)[:D]
..og ikke lenge til heller!! Ha en kjempe fin tur alle mann,store o små[;)]

Vi skal være hjemme i sommer. Vi skal bruke penger på hagen i år også barnerommet. Har skrevet ned det jeg ønsker å ha av møbler på barnerommet, å det kommer på ca 10 000.
Også har jo denne prøverørs runden kostet en del tusen kroner.
Vi får heller ta noen turer på hytta i sommmer.

vi reiser til Island om en måned...

i sommer skal vi ikke reise noen steder..  overtok huset i august, så vi skal bruke sommeren til å male utsiden osv..  [:D]

Skal litt her og der. Men i juni drar vi til key west[:D]

ORIGINAL: ella1

ORIGINAL: fruit

Gleder meg kjempemye!

Ååååååh,DET hørtes deilig ut det;)[:D]
..og ikke lenge til heller!! Ha en kjempe fin tur alle mann,store o små[;)]

Jepp, gleder meg! Har ikke vert der før, blir spennende! [:)]

uff jeg vet ikke helt, har jo lyst til Kroatia eller noe, men vi får se.. Må ta det litt på sparket tror jeg [;)]

blir vel en tur til vestlandet, så kanskje til sørlandet eller trysil[:)]

Cruise i karibien + byferie i NY og orlando[:)]

Me ska til Spania i 2 veke[:)] Håpe bare at formen e fin, å at eg får reisa..

vi skulle egentlig til egypt i begynnelsen av august... men gravide har ikke låv å fly di 3 siste månedene:( så den turen blir nåkk utsatt....

Vi kjører nok biltur i sommer dersom formen og bekkenet tillater det[:)]
Da blir det nok en tur til Mandal for å besøke tanten til sambo og en tur i dyreparken for mini[:)]

Så blir det kanskje en liten svipptur til Sverige[:D]

Back
Topp