Ferie til Danmark

unemoren

Forumet er livet
Planlegger Danmarkstur i sommer og det er jo en jungel uten like å velge mellom. Har ikke vært så mye i Danmark tidligere.  Så damer , kom med deres favorittsteder og dere beste tips ! [:D][:D][:D]

Ja, det vil jeg også gjerne vite [:D]

ORIGINAL: Hannah`s Mamma

sjekk lalandia.dk der var vi fjor og skal tilbake i år [:D]

Takk skal inn å skjekke[:)]

Vi var storfornøyd med lalandia i billund iallefall[:D]
I sommer tror jeg vi skal prøve oss på aalborg området[:)]

Tenker du ferie hus anbefaller jeg å se på dancenter.

Av aktiviteter anbefaller jeg:

Bonbon land
Lego land
Billund zoo (løveparken)
Fårup sommerland
djurs sommerland

Noen som har feriert i Løkken/Blokhus området ? Hvordan er det der ? Barnevennlig ? [:D]

ORIGINAL: Gothia

Bonbon land
Lego land
Billund zoo (løveparken)
Fårup sommerland
djurs sommerland

Ja tenker feriehus.Skal gå inn å se på den takk for mange tips[:D]

ORIGINAL: Metemor

Noen som har feriert i Løkken/Blokhus området ? Hvordan er det der ? Barnevennlig ? [:D]

Sist vi var i danmark var vi i Bolkhus. Veldig rolig sted, og barnevenlig.
Løkken er mere et party sted har jeg fått inntrykk av, vi var innom der en dag i ferien og det krydde av halv full ungdom der.

Vi liker oss best på Nord-Jylland, korte kjøreavstander.
Ble lei av Blokhus, så vi var i Frederikshavn nå sist, fantastisk! Elsker den byen! Skal tilbake til sommeren. Nært til Aalborg, Fårup, Skagen osv.

Bestiller hos Sol og strand

ORIGINAL: unemoren

Bonbon land
Lego land
Billund zoo (løveparken)
Fårup sommerland
djurs sommerland

Ja tenker feriehus.Skal gå inn å se på den takk for mange tips[:D]

Da bør du søke på Fredricia.
Det ligger sånn til i Danmark at det er mellom alle parkene.
Og der ligger et super fint badeland jeg ikke husker navnet på, men både ute og inne baseng. Ikke var det dyrt å gå inn der heller. og supert for barn i alle aldre.

ORIGINAL: ~September~

Ble lei av Blokhus, så vi var i Frederikshavn nå sist, fantastisk! Elsker den byen! Skal tilbake til sommeren. Nært til Aalborg, Fårup, Skagen osv.

Langt å kjøre til Lego land og løveparken da.

ORIGINAL: ~September~

Langt å kjøre til Lego land og løveparken da.

Ja, det er det, men kan jo ikke får med seg alt [;)]
Men nært til Fårup, zoo og tivoli i Aalborg, ørnereservatet osv.

Vi leide feriehus i Danmark i sommer. Første gangen jeg har vært i det landet. Plassen vi var på het Fjerritslev, og var ikke så langt unna Løkken og Aalborg. Utrolig koselig plass, med bare 5 min. kjøretur til stranda! Men tror nok heller jeg vil anbefale Løkken med sine mange butikker og sin  milelange sandstrand! Man har lov til å kjøre bil langs stranda der! Ganske kult! Neste gang vi skal til Danmark, har jeg bestemt at vi skal til Løkken![:D]

Her var det mange supre tips tusen takk alle sammen[:D][:D][:D]

Dere som har funnet leil gjennom Dancenter,har dere opplevd noen problemer i etterkant?
Når man så på klager var det en god del av de.Av folk som hadde opplevd når de skulle reise at de ble beskyldt for ting
som manglet og sånt.

Dere som har funnet leil gjennom Dancenter,har dere opplevd noen problemer i etterkant?
Når man så på klager var det en god del av de.Av folk som hadde opplevd når de skulle reise at de ble beskyldt for ting
som manglet og sånt.

Vi har vært i danmark 7 år på rad og leid av dancenter har aldri opplevd noe tull. Kun positivt å si om dem. Og vi har leid hus i norge hjennom dem faktisk alt var helt supert ikke noe tull.

Jeg anbefaller DANCENTER på det sterkeste.

som manglet og sånt.

Vi har vært i danmark 7 år på rad og leid av dancenter har aldri opplevd noe tull. Kun positivt å si om dem. Og vi har leid hus i norge hjennom dem faktisk alt var helt supert ikke noe tull.

Jeg anbefaller DANCENTER på det sterkeste.

Godt å høre[:)]Ble litt bekymret når jeg leste det,men er vel gjerne sånn med alt at noen er misfornøyd og noen er vedig fornøyd.

ORIGINAL: Metemor

Løkken er et fyllested!..
Det er også veldig mye narkotika der, så jeg hadde ikke tatt med barn ditt..
På en halv time fant vi 4hasjpiper, 6sprøyter og en del tabletter,
så jeg vil aldri ditt igjen generelt..

Nå har jeg vært i køben uten barn da, men jeg må si det er en klar favoritt [:)]  Var mye å finne på der for litt større barn... som ripleys believe it or not, guinness rekords, tivoli, zoo, Hc Andersen... (steder å gå inn..) og mye shopping, såklart [:)]

Back
Topp