gledestilnovember
Blir kjent med forumet
Hei. Jeg har en nyfødt datter på 3 uker og lurer på en ting. En i familien har nettopp har vært i Afrika og har lyst og treffe lille nurket. Lurte på da er det lurt, eller burde hun vente noen uker isåfall?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Inkubasjonstid på evt. tropiske sykdommer?Hva skjer om noen uker?
Hun har vært på Zanzibar på ferie. Og vaksinasjoner har hun tatt.. er det trygt for datteren min og møte henne så lenge hun ikke er forkjølet osv etter reisen ?Afrika er jo et enormt kontinent hvor landene er ulike, og det spørs jo også hva vedkommende har gjort. Har vedkommende bodd i jungelen eller i dyrereservat på savannen uten ordentlige vaksiner først er jo situasjonen en annen enn om det er snakk om turistresort i Egypt eller på Zanzibar liksom.
Hun har vært på Zanzibar på ferie. Og vaksinasjoner har hun tatt.. er det trygt for datteren min og møte henne så lenge hun ikke er forkjølet osv etter reisen ?
Selvfølgelig.Hun har vært på Zanzibar på ferie. Og vaksinasjoner har hun tatt.. er det trygt for datteren min og møte henne så lenge hun ikke er forkjølet osv etter reisen ?