Ferie/reise under graviditeten?

Zoe.

Foreløpig termin 24.november
Hvordan er det med dere, jenter? Skal dere på ferie med baby i magen? Selv skulle jeg egentlig vært i USA i dag! Skulle reist i går og ikke vært hjemme før 15. mai :)
Reisen ble bestilt i januar og ikke visste vi at vi skulle bli foreldre innen reisedato!! Samboer reiste uten meg.. (Han jobber der frem til sept, da går kontrakten ut og jobb venter i Norge.)

Så utenom ferier hvor vi ser hverandre så er vi hver for oss.

Det "rare" er at jeg synes det er helt ok, jeg (som førstegangsgravid) føler det er greit å holde seg hjemme foreløpig! Det blir heller en lang tur i sommer! Jeg får ruge så godt jeg bare kan, og holde meg stressfri i Norge inntil UL og kontroller gir grønt lys :)

Haha, "foreldre innen reisedato" var litt vel raskt, har da ikke termin før i november som dere andre! :D

Kan skjønne at du har litt lyst til å være hjemme mens du ruger:) Håper tida frem til han kommer hjem igjen går fort da, og at du er i form:) Forrige svangerskap reiste vi til Paris på sommerferie, da var jeg ca 5 mnd på vei. Gikk veldig fint.

Haha, "foreldre innen reisedato" var litt vel raskt, har da ikke termin før i november som dere andre! :D
haha, lurte litt på den setninga der ja! vi skal reise til Paris i sommer og eurodisney. gleder meg som en liten unge :)

Vi reiser til kiel 9-11 juni med ett vennepar og london i slutten av juni :-) så må vi se ann turen til Ålesund :p

Vi skal et par uker til syden(ikke bestillt så vet ikke hvor enda), også skal jeg og sambo på langweekend til paris. Ellers blir det litt turer rundt i Norge i sommer :)
Reiste masse sist jeg var gravid, så det setter ikke en stopper for oss iallefall :)

Jeg var på Malta i forrige svangerskap i uke 16-18, nå skal vi til Rhodos når jeg er 16/17 uker :)
Ingen problemer, bare å være ekstra forsiktig med maten :)

Jeg skal til Frankrike i august, da er jeg 26-27 uker på vei! Ellers blir det København i sommer! Akkurat kommet fra Mexico! :-)

Mulig det blir en helg til Amsterdam i sommer.

Skal helt klart reise senere i graviditeten, gleder meg til det! Dere skal mange spennende steder! :) Elsker å reise.. <3

Vi skal to uker til Mallorca:)

Vi drar 10 dager til Rhodos I mnd skiftet juli/august..

jeg skal til england 18 april :D

Her er det Scotland om et par uker, og Danmark til sommeren! Legoland! Here we come!

Scotland ble booket før jeg ble gravid, så er i grunn litt dårlig timing, for det skulle bli en skikkelig, fylle, drikke, kose seg tur.. Men det går jo ikke nå

Vi skal ei uke t Danmark i sommer,samt ett par dager t Tyskland og til syden ei uke... Å på biltur til Vestlandet om noen uker... Er bilturen jeg gruer til!!:-( de andre gleder jeg meg til!!!:-) deilig å reise når man er gravid!

Heldigvis er det gøy på tur uansett, alkohol eller ikke :)

Der er sant, men får jo et lite sjokk når man blir gravid selv om man går på ppiller,og man egentlig har planlagt en skikkelig fyllerur da ;) Men vi gledeross uansett vi :-D

Back
Topp