Ferie/permisjon

Havbris

Elsker forumet
♡Julekulene 2021♡
Er det noe jeg bør tenke over/være klar over når det gjelder å ta ut ferie i/etter permisjonen ?
Jeg har igjen 4 uker ferie fra iår som jeg har fått overført til neste år. Og har avtalt med sjefen å ta ut disse + neste år ferie for å utvide permisjonen. Totalt 9 uke ferie. Jeg jobber i kommunen, så de betaler fastlønnen min og det jeg har jobbet ekstra betaler nav.
Det jeg lurer på om bør jeg ta ut noe ferie i permisjonen ? Eller kan jeg ta ut 9 uker etter endt permisjon?
(Vi blir trekt feriepenger 5 uker i lønna på juni)
 
Er det noe jeg bør tenke over/være klar over når det gjelder å ta ut ferie i/etter permisjonen ?
Jeg har igjen 4 uker ferie fra iår som jeg har fått overført til neste år. Og har avtalt med sjefen å ta ut disse + neste år ferie for å utvide permisjonen. Totalt 9 uke ferie. Jeg jobber i kommunen, så de betaler fastlønnen min og det jeg har jobbet ekstra betaler nav.
Det jeg lurer på om bør jeg ta ut noe ferie i permisjonen ? Eller kan jeg ta ut 9 uker etter endt permisjon?
(Vi blir trekt feriepenger 5 uker i lønna på juni)
Etter nye regler som trådte i kraft 01.10, så kan du skrive inn i permisjonsoversikten hvordan du selv ønsker å legge inn ferier/ulønnet permisjon/permisjon med lønn osv :) Har ikke kikket inne på Nav etter endringene, men man styrer selv nå hvordan man legger opp rekkefølgen på ting og tang, SAMT når man ønsker å få/begynne utvbetalinger av foreldrepermisjonen :) Det samme gjelder far, hvis jeg forstod det riktig.
 
Back
Topp