Ferie på jobb

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
kommer med ett spørsmål litt uten om ivf :p

Men hadde planlagt 2 uker ferie i mai, pga vi skal i 60 års dag og i dåp, de har klart og få dåpen så nært 60 års dagen så mulig så vi kunne få med begge.. Og Alt var Ok på jobben.

Men no får jeg plutselig ikke ferie alikevell:wideyed:

Alt er liksom klart og alt.. og jeg får ikke ferie pga hun ikke har klart og skaffe folk .. og hun har hatt måneder på seg til og ansette en etter Hun andre sluttet..

Hva hadde dere gjort???

Aner ikke hvordan regelverket er på dette, men rart om du har fått godkjent ferie og så får det trukket tilbake uten at det er en ekstraordinær situasjon

Aner ikke hvordan regelverket er på dette, men rart om du har fått godkjent ferie og så får det trukket tilbake uten at det er en ekstraordinær situasjon
Jobber som pers. Assistent og man styrer ting litt på egenhånd og ..
jeg vurderte faktisk nesten og sykemelde meg de ukene :shifty: men kansje mest for jeg ble irritert og:wacky:

Men hvorfor skal det gå ut over meg pga hun ikke har ansatt en til etter hun ene som sluttet??
Og hvorfor må jeg ha ferie etter hvordan hun skal ha ferie??
Blir ikke dette litt feil,?
Hun spurte og om jeg kunne styre dette med og få sykemelding Ang denne ivf greiene, kanske vist jeg fikk det i en helg feks sånn ikke det gikk ut over hennes jobbe dager.. (ja hun må ta seg fri fra sin egen jobb om jeg ikke er der og hjelpe sin mann)
Og jeg svarte sef nei det kan jeg ikke..

Og hun har vært igjonnm dette ivf greiene selv så hun vethva d går i..
eneste hun ikke skjønner er At det er ikke alltid make for alle pga hun hadde d veldig lett selv..

Huff kjenner bare jeg måtte få ut litt frustrasjon en plass :wacky: